Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@16:39:38 GMT

خاکسپاری 15 فوتی تصادف استان گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۴۹۸

آفتاب‌‌نیوز :

تشییع و خاکسپاری پیکرهای ۱۵ جان‌باخته تصادف روز گذشته یک دستگاه تریلی با مینی بوس در جاده اینجه برون به گنبد، باحضور گروه‌های مختلف مردم و مسوولان در روستای "قره آغاچلی" شهرستان مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم که روز یکشنبه در روستای قره‌آغاچلی مراوه تپه برگزار شد، پیکر جان‌باختگان تصادف دیروز با حضور خانواده‌های آنان و پس از اقامه نماز در آرامستان این روستای مرزی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براثر تصادف شدید یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس که ساعت هفت صبح شنبه ۳۰ شهریور در جاده ترانزیتی گنبدکاووس به اینچه برون، سه کیلومتر بعد از سه راهی روستای قره‌ماخر رخ داد، علاوه بر جان باختن ۱۵ نفر، ۱۸ نفر دیگر از سرنشنیان مینی‌بوس و تریلی مصدوم شدند.

این سانحه مرگبار که پلیس راه علت آن را خطای انسانی (خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن) اعلام کرده، سبب غصه‌دار شدن اقشار مختلف مردم شرق استان گلستان بالاخص اهالی دو شهرستان مراوه‌تپه و گنبدکاووس شد.

فرماندار مراوه‌تپه در ذحاشیه برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری جان‌باختگان تصادف روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر هر یک از جان باختگان حادثه دیروز در قالب یک پلاک به خاک سپرده شد تا پس از مشخص شدن نتایج آزمایشات ژنتیک و هویت جان‌باختگان، به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شود.

امانگلدی ضمیر اظهار داشت: به دستور استاندار گلستان همه هزینه‌های برگزاری مراسم ختم جان‌باختگان به خانواده‌های آنان پرداخت می‌شود.

وی با عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه دیروز، افزود: مراسم ختم این عزیزان نیز به صورت متمرکز در محل روستای قره‌آغاچلی برگزار می‌شود.

شهرستان مراوه تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و اکثریت قریب به اتفاق ساکنان آن را برادران ترکمن‌ اهل سنت تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد