Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:27:07 GMT

حجتی نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۵۲۲

حجتی نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی را اعلام کرد

وزیر جهاد کشاورزی نرخ پیشنهادی خرید تضمینی محصولات کشاورزی را برای سال زراعی ۹۸-۹۹ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی را برای سال زراعی ۹۸-۹۹ پیشنهاد کرد.

طبق این نامه نرخ پیشنهادی هر کیلوگرم گندم معمولی ۲۲۹۵ تومان و گندم دروم ۲۳۸۹ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت پیشنهادی هر کیلوگرم جو در سال زراعی جاری ۱۷۳۳ تومان و نرخ پیشنهادی چغندر قند بهاره و پاییزه نیز به‌ترتیب ۵۰۲۰ تومان و ۴۹۱۲ تومان تعیین شده است.

از طرف دیگر براساس این نامه مبنای عیار قند چغندر بهاره ۱۶درصد و چغندر پاییزه ۱۵ درصد اعلام‌ شده است. وزیر جهاد کشاورزی در این نامه اعلام کرده است به‌ازای هر کیلوگرم چغندرقند بهاره ۵۰ تومان و چغندر پاییزه ۱۰۰ تومان به مبلغ خرید تضمینی اضافه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خريد تضميني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد