Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:54:32 GMT

مذاکره با فرهاد مجیدی و مظلومی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۱۵۸

 امیرحسین فتحی پیش از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

 

اخبار ورزشی- وی در واکنش به گلایه‌های شدید محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال حتی یک بلیت به پرسپولیس نداده است، گفت: به جرأت می‌گویم که این موضوع دست ما نبوده است و دخالتی در آن نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال درباره اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه شیخ دیاباته را می خواسته ولی این بازیکن راهی استقلال شد، تاکید کرد: دیاباته زمانی به ایران آمد که کالدرون یک هفته بعدش به کشورمان سفر کرد.

فتحی درباره احتمال پاداش دادن به بازیکنان استقلال در صورت برد در دربی، تصریح کرد: بچه‌های استقلال برای پیراهن و رنگ آبی و ستاره‌ها بازی می‌کنند نه پاداش.

وی در خصوص پاک نشدن اخطار فرشید اسماعیلی برای دربی گفت: تمام تلاشمان را کردیم ولی شب گذشته فدراسیون با درخواستمان موافقت نکرد.

فتحی در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال برکناری استراماچونی در صورت باخت در دربی، یادآور شد: انشاءالله که استراماچونی نتیجه می‌گیرد. البته در این بازی چه نتیجه نگیرد و چه بگیرد در استقلال ماندنی است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال مبنی بر مذاکره با فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی برای جانشینی استراماچونی، اظهار کرد: این نظر شما است.

فتحی مجدداً در واکنش به این جمله که «شما هر چیزی را تکذیب کنید به واقعیت تبدیل می‌شود» گفت: این هم نظر شما است. استراماچونی سرمربی ما است. تمام وقت کنارش هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس فتحی دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد