Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@21:27:32 GMT

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۱۶۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تغییر کرد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، مراسم تودیع و معارفه معاونان و برخی مدیران سازمان پزشکی قانونی صبح امروز با حضور عباس مسجدی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد.

در این مراسم رضا حاج‌منوچهری، مسعود قادی‌پاشا و امیرحسین مهدوی به‌ترتیب به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون پزشکی و آزمایشگاهی و معاون آموزشی و پژوهشی سازمان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دکتر مهدی فروزش به‌عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران و مهدی نورایی به‌عنوان سرپرست اداره کل حقوقی سازمان منصوب شدند.

مسجدی آرانی در این جلسه، خواستار توجه به برنامه‌های کوتاه و بلندمدت ارائه‌شده توسط معاونان برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف سازمان پزشکی قانونی شد و گفت: تبیین چالشها، مشکلات و معضلات کلان سازمان، تدوین اهداف کمی و قابل سنجش کلان و استانی و تدوین برنامه جامع سازمان و برش استانی آن از مهمترین برنامه‌هایی است که هر سه معاونت باید در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضاییه باید سرلوحه فعالیت‌ها در کار‌های ما در سازمان پزشکی قانونی قرار گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به مردمی، انقلابی و ضد فساد بودن اشاره کرد.

مسجدی استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان پزشکی قانونی، حفظ حریم و جایگاه سازمان و معرفی درست سازمان به عموم جامعه و نخبگان را از دیگر موضوعات مورد توجه عنوان کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین مسئولیتها، اولویت‌بندی‌ها و اهداف هر یک از معاونت‌ها را به‌صورت جداگانه تشریح و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید برای تحقق اهداف برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع تلاش کرد و توجه داشت که تمام ما در این سازمان اعضای یک خانواده هستیم و با حرکت در مسیر درست به موفقیت جمعی دست خواهیم یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پزشکی قانونی مراسم تودیع و معارفه سازمان پزشکی قانونی قادی پاشا معاون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی پیکر شهدایی شد که توسط ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اعدام شده و در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس دفن شدند.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد با ادامه تلاش تیم‌های پزشکی برای یافتن اجساد شهدایی که توسط ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اعدام شده و در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس دفن شدند، مجددا از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط می‌خواهیم تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی و تجیزات لازم را برای جست و جوی مفقودین و شناسایی اجساد شهدا به نوار غزه اعزام کنند، به ویژه اینکه هویت بیش از نیمی از ۲۹۲ جسدی که تاکنون در بیمارستان ناصر کشف شده‌اند، مشخص نشده است.

در این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت تشکیل فوری کمیته مستقل بین‌المللی برای تحقیق در مورد این جنایت وحشیانه تاکید داریم که روز به روز ابعاد تازه‌تری از آن مشخص می‌شود، از جمله کشف گورهای دسته جمعی شامل اجساد بیماران و مجروحان غیرنظامی و زنان و کودکان که مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند، علاوه بر وجود نشانه‌هایی دال بر دفن زنده بعضی از آن‌ها.

حماس تأکید کرد: ما نسبت به چشم‌پوشی از این جنایات و ادامه سیاست حمایت از رژیم اشغالگر و سرپوش نهادن بر جنایات آن و مصون نگه داشتن جنایتکاران اسرائیلی از هرگونه مجازات هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی