Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:45:51 GMT

پروین: استقلال به پیشکسوتان ما بی‌احترامی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۲۱۴

پروین: استقلال به پیشکسوتان ما بی‌احترامی کرد

اسطوره باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به اختصاص نیافتن بلیت دربی 90 به این باشگاه و پیشکسوتان نشان داد.

به گزارش مشرق،‌ در پی اختصاص نیافتن بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی 90 این مسئله با واکنش تند پیشکسوتان این باشگاه روبه‌رو شده است.

علی پروین با انتقاد شدید از اتفاقات رخ داده گفت: واقعا متأسفم هستم که در فوتبال حرفه‌ای شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که آقای انصاری‌فرد اعلام کرده هر کسی یا هر ارگانی که مسبب این مسئله بوده باید معرفی شده و با او برخورد شود مگر می‌شود برای بازی دربی به باشگاه پرسپولیس بلیت نداد؟

وی ادامه داد: آقای انصاری‌فرد گفته که همه چیز را در این باره خواهد گفت و امیدوارم قبل از اینکه خود او بخواهد واقعیت‌ها را بگوید با مسئولانی که باعث این بی‌احترامی به باشگاه پرسپولیس شده برخورد شود و من از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، حراست ورزش و حراست فدراسیون فوتبال می‌‌خواهم که به این مسئله ورود کنند و افراد متخلف شناسایی شده و با آنها برخورد شود. انصاری‌فرد سه روز پیگیر این مسئله بود و اتفاقی که رخ داده به همه ما برخورده است.

بیشتر بخوانید:

نصب بد موقع بنر به داد چند استقلالی رسید!/ اعلام ترکیب 2 تیم برای دربی +عکس و فیلم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: من علی پروین هستم و شناسنامه باشگاه پرسپولیسم و هیچ نیازی به بلیت ندارم اما به همه ما بی‌احترامی شده است. محمود خردبین، ضیا عربشاهی، افشین پیروانی، محمد پنجعلی، حمید درخشان، محمد مایلی‌کهن، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، محسن عاشوری و ... همگی از افتخارات فوتبال ایران هستند که سابقه بازی کردن آنها در پرسپولیس بیش از 100 سال می‌شود اما آقایان با این کاری که کردند به همه پیشکسوتان بی‌احترامی شد و باید با مسببان آن برخورد شود. این یک شیطنت بود که می‌خواستند تمرکز باشگاه ما را به هم بزنند. و گرنه مگر می‌شود که مدیرعامل باشگاه سه روز دنبال بلیت باشد اما چند ساعت قبل از بازی این اتفاقات رخ بدهد؟

وی تصریح کرد: من شناسنامه فوتبال و باشگاه پرسپولیس هستم و نیازی به بلیت ندارم اما کار کسانی که این بی‌احترامی را کردند درست نبود. انصاری‌فرد خودش یک فوتبالیست و همه ما پیشکسوتان و هواداران پشتیبان او هستیم و امیدوارم قبل از اینکه او بخواهد در این باره حرفی بزند مسئولان مربوطه با متخلفان برخورد کنند و اجازه ندهند که این قضیه به راحتی تمام شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن علی پروین استقلال پرسپولیس دربی90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود