Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:27:17 GMT

تروریسم در مسیر نابودی به روایت پوستر + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۳۳۵

تروریسم در مسیر نابودی به روایت پوستر + عکس

مرکز هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی مجموعه پوسترهای جدید خود را با محور" نابودی تروریسم آمریکایی" منتشر کرد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به مناسبت پاسداشت شهدای حمله تروریستی روز 31 شهریور اهواز، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی مجموعه پوسترهای تازه خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه «تروریسم در مسیر نابودی» نام دارد. 

واکنش گرافیست‌ها به حذف نام شهدا از خیابان‌های تهران+پوسترشهدای ترور اهواز به روایت پوستر+عکس"سماع سرخ" در فلسطین برپا شدفلاحی: دانشکده‌های معماری از کنترل بحران و مخاطرات طبیعی غافلنددوست دارم تمام عمر "یاحسین" بنویسم و قاب کنم/ خوشنویسانی که محتاج نان شبندموشن‌گرافیک | وصیت نخستین پادشاه "آل‌سعود" درباره "یمن"موشن‌گرافیک | وصیت نخستین پادشاه "آل‌سعود" درباره "یمن"

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) حمله تروریستی اهواز پوستر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله تروریستی اهواز پوستر حمله تروریستی اهواز پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت:جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و رؤسای کلانتری‌های اهواز اظهار کرد: جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرایم بسیار مؤثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.

دادستان خوزستان ادامه داد: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن مؤثرتر عمل کند.

جعفری چگنی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

کد خبر 747309

دیگر خبرها

  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز