Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز هم نیروهای نظامی و انتظامی استان و بسیجیان دریادل با توکل به قدرت لایزال الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلیمن آمادگی دارند برای تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار و به عنوان پدیده برجسته جهان معاصر بدرخشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سرهنگ رضا پورشمسی صبح امروز در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیرمقدم به مئسولان و مردم حاضر در مراسم، گفت: دفاع مقدس ما سند اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است که بر تکیه بر ولایت‌مداری مسئولین مخلص نظام و مردم دیندار ایران اسلامی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دفاع مقدس عرصه تقابل اسلام و استکبار بود که با امید به نصرت الهی به نفع دینداران و ولایت مداران جهان به پایان رسید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: دفاع مقدس ما بر مبنای عبارت حماسی امیرالمؤمنین امام علی (ع) در جنگ صفین در مقابله با قاسطین بود که حضرت فرمودند: «فالموت فی حیاتکم متهورین و الحیات فی موتکم قاهدین؛ اگر بمیرید و پیروز باشید آنگاه زنده هستید، اگر مغلوب دشمن باشید و زنده باشید بدانید که مرده‌اید.»

پورشمسی ادامه داد: دفاع مقدس ما ادامه فریادهای «هیهات من الذله» امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفایش در عاشورا است که با همراهی بی‌نظیر مردم حسینی ایران در جهان جاری و ساری شد.

وی گفت: خرسندیم از اینکه اعلام داریم امروز هم نیروهای نظامی و انتظامی استان و بسیجیان دریادل با توکل به قدرت لایزال الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلیمن جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز که در سند ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: «مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است» آمادگی دارند برای تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار و به عنوان پدیده برجسته جهان معاصر بدرخشند و با پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی با تکیه بر ظرفیت‌های بزرگ دورنی نظام حرکت کنند و هیمنه چوشالی استکبار را در جهان رسوا سازند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اضافه کرد: چرا که خداوند در قران کریم به ما امر نموده است: «وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ؛ اگر اندک میل و اطمینانی به دشمنان پیدا کنید به آتش متمسک شده‌اید و در آن حال شما را هیچ سرپرستی نیست به جز خداوند پس یاری نخواهید شد».

پورشمسی خاطرنشان کرد: در پایان مجددا از حضور همه بزرگواران و زحمات فرماندهان محترم و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که در برپایی این میدان تلاش نموده‌اند کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر