Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو انصارالله توقف حملات به عربستان را در راستای دادن فرصتی به این کشور برای خروج آبرومندانه از مخمصه دانست.

 محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: عربستان به دلیل حملات خصمانه‌اش به یمن و محاصره این کشور در مخمصه افتاده است.

البخیتی اظهار کرد: هدف از طرح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات پهپادی و نیز حملات با موشک‌های بالستیک و هدایت شونده علیه مناطق مختلف عربستان و تمامی انواع حملات در واقع فرصت مناسبی برای عربستان جهت خروج آبرومندانه از این مخمصه است چراکه طرح ارائه شده در واقع آتش‌بسی یک جانبه یعنی از طرف ماست و ما به امید اینکه عربستان از این طرح استقبال کند، محدودیت زمانی برای آن تعیین نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: ما درباره شکل و شیوه پاسخ عربستان شرطی تعیین نکردیم و محتوا برای ما اهمیت دارد، پاسخی که به پایان جنگ و لغو محاصره منجر شود.

او تاکید کرد: توپ در زمین رهبران عربستان است و امیدواریم آنها از این طرح و فرصت استفاده کنند زیرا توقف جنگ علیه یمن به نفع هر دو کشور است، منافع عربستان در برقراری صلح بیشتر از منافع یمن است زیرا یمن چیز زیادی برای از دست دادن ندارد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج علی کریمی برای «کایسری اسپور» بد یمن شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «کایسری اسپور» در هفته سی‌ام سوپرلیگ ترکیه امروز از ساعت ۱۴ میهمان «آلانیا اسپور» بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلانیا به پایان رسید.

علی کریمی لژیونر ایرانی کایسری اسپور در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۲+۹۰ تعویض شد و لحظاتی پس از اینکه از بازی بیرون رفت «آیدین‌» موفق شد گل برتری آلانیا اسپور را به ثمر برساند.

آلانیا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. کایسری هم با ۳۶ امتیاز سیزدهم است.

کد خبر 6056533

دیگر خبرها

  • شورای امنیت سازمان ملل حملات انصارالله علیه کشتی‌های تجاری در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌ انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • شورای امنیت سازمان ملل عملیات‌های انصارالله یمن در دریای سرخ را محکوم کرد
  • رأی شورای امنیت علیه عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ
  • حمله موشکی به شهر ایلات در اراضی اشغالی
  • نشست هماهنگی انصارالله یمن با گروه های مقاومت فلسطینی
  • آینده جنگ در دستان مقاومت / بررسی اهداف نشست رهبران فلسطینی با انصارالله یمن در گفت‌وگو با علیرضا تقوی‌نیا
  • آینده جنگ در دستان مقاومت / بررسی اهداف نشست کم‌سابقه رهبران فلسطینی با انصارالله یمن در گفت‌وگو با علیرضا تقوی‌نیا
  • نشست هماهنگی مقامات حماس و انصارالله
  • خروج علی کریمی برای «کایسری اسپور» بد یمن شد