Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:06:43 GMT

مرگ کوهنورد 68 ساله در ارتفاعات ساری 

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۲۶۲

مرگ کوهنورد 68 ساله در ارتفاعات ساری 

فرمانده انتظامی ساری از مرگ یک کوهنورد 68 ساله اهل قائم شهر در ارتفاعات بنافت این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایسنا، ناصرعلی صفرپور در تشریح این خبر، گفت: در پی گزارش 5 نفر از کوهنوردانی که به ارتفاعات &نروخرو& در این شهرستان عزیمت کرده بودند مبنی بر فقدانی فردی 68 ساله که با آنان همراهی می کرده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه بنافت این شهرستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده و جستجوهای انجام شده توسط عوامل مردمی و هلال احمر جسد نامبرده در دره منتهی به ارتفاعات مورد نظر کشف و به سردخانه منتقل شد.
فرمانده انتظامی ساری خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات قضائی، در این رابطه پرونده ای تشکیل و علت تامه حادثه در دست بررسی است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان