Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه ها،‌ پمپئو در گفت وگو با شبکه خبری «سی بی اس» آمریکا مدعی شد که ممکن نیست این حملات را انصارالله یمن انجام داده باشد.

وی مسئول دانستن انصارالله برای این حملات را نابخردانه دانست و افزود: این یک اقدام جنگی کشور به کشور بود.

جنبش انصارالله یمن شنبه گذشته در واکنش به تجاوز نظامی سعودی و محاصره یمن و ادامه حملات هوایی سعودی به مناطق مختلف یمن، پالایشگاه های «بقیق» و «خریص» در شرق عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داد که در نتیجه ۵۰ درصد تولید و صادرات نفت عربستان به طور موقت مختل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش مجری برنامه در مورد تاکید «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران بر دست نداشتن تهران در این حملات، این ادعای بی پایه و اساس را مطرح کرد که «مدرک کافی وجود دارد که ظریف دروغ می گوید. »

پمپئو در حالی که به نظر می رسید از افشاگری های رسانه ای ظریف علیه دولت ترامپ به خشم آمده و کنترلش را از دست داده است، ‌ گفت: نمی دانم چرا به وزیر خارجه ایران(سخنان) گوش می دهند. در شان کسی نیست که به وی گوش دهد.

پمپئو با  تاکید بر اینکه وی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در پی راهکاری دیپلماتیک در ارتباط با ایران هستند، افزود:با این حال، آماده انجام کارهایی هستیم که اگر انجام آن را لازم بدانیم.

وزیرخارجه آمریکا در پاسخ به انتقادهای مقام های آمریکایی از ترامپ به دلیل حمله نکردن به ایران پس از سرنگونی پهپهاد آمریکایی از سوی سپاه در خلیج فارس وتفسیر شدن این موضع به عنوان نقطه ضعف آمریکا گفت: ما از یک سری راه ها پاسخ داده ایم و بحث ضعف مطرح نیست.9109

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا آرامکو ایران مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است