Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:51:08 GMT

فعالیت پلیس نباید باعث نگرانی فعالان اقتصادی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۳۹۱

فعالیت پلیس نباید باعث نگرانی فعالان اقتصادی شود

استاندار هرمزگان عصر یکشنبه در مراسم استقرار و آغاز فعالیت پلیس امنیت اقتصادی ضمن بیان این مطلب گفت: نیروی انتظامی باید از یک سو با فساد اقتصادی مقابله کند و از سوی دیگر با ایجاد فضای پلیسی موجب فرار اقتصاد و سرمایه گذاری نشود که مدیریت این دو موضوع در کنار هم پیچیده ، حساس و تخصصی است.

فریدون همتی در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده انتظامی و تعدادی دیگر از فرماندهان ارشد ناجا برگزار شد تصریح کرد: گفت: بعضی مواقع گفته می شود باید از فعالان اقتصادی قانونی حمایت  کنیم  اما من می گویم فعالان قانونی نیاز به حمایت ندارند بلکه با توجه به شرایط ایجاد شده توسط  دشمن، بایداز کنار برخی اشکال ها عبور کرد و چشم پوشی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد:خیلی از اعداد و ارقامی که در کشور درباره میزان قاچاق کالا گفته می شود را قبول نداریم.

وی اضافه کرد: گاهی گزارش هایی می رسد که برخی فعالان اقتصادی به دلیل برخی سخت گیری ها، فعالیت خود را از بندرهایی که در آنها سختگیری می شود به بنادری که کار در آنها آسان تر است منتقل می کنند که خلوت شدن یک بندر می تواند فعالیت های غیرمستقیم و وابسته منطقه را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

وی اضافه کرد: در شرایط تحریم راهبرد دولت فراوانی کالا دربازار است که شهروندان ببینند مغازه ها پر از کالاست و اگر کالا گران باشد بهتر از این است که اصلا نباشد.

همتی یادآور شد: باید توجه شود که برخی سختگیری ها زمینه ساز قطع تولید کارخانه های تولیدی و شکل گرفتن اعتراض های کارگری که سیاست دشمن است نشود.

رئیس شورای تامین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:برخی مواقع در  گلوگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی در محور بندرعباس- سیرجان صف های چندکیلومتری برای بازرسی کامیون ها ایجاد می شود که نیروی انتظامی باید با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مانع معطلی رانندگان در این نقطه شود.

۲۰۹۴/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک جمهوری اسلامی ایران هرمزگان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی