Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن انصاری‌فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص برد پرسپولیس در شهرآورد ۹۱ گفت: وقتی همه همدل شوند و برای پیروزی تلاش کنند این اتفاق رخ می دهد. امروز متاسفانه و برخلاف روال گذشته بلیت در اختیار باشگاه قرار ندادند و من هم به احترام هواداران و پیشکسوتان خود راهی ورزشگاه نشدم تا نشان دهم همدل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی یک تیم از پیشکسوت تا هوادار یکدل می شود خدا پاداش آن را با گل یک جوان ۱۹ ساله می دهد. دعای دل پاک هواداران امروز به کمک ما آمد و از همه تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی که برای این تیم پیش از شهرآورد ایجاد شد، گفت: از قبل بازی حواشی زیادی برای تیم ما ایجاد شد ولی تا دقیقه آخر اجازه ندادیم این مساله مشکلی برای تیم ایجاد کند. برای همین عدم حضور خود در ورزشگاه را در آخرین لحظات اعلام کردم.

وی تصریح کرد: هنوز یک ماه نیست که به پرسپولیس آمدم اما مرتب با بازیکنان، کادرفنی و بزرگتر های تیم و به خصوص فدراسیون فوتبال جلسه گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم و این تلاش را برای خود یک کار مقدس می دانیم. میلیون ها هوادار چشمشان به موفقیت تیم است و امیدوارم خدا بازهم تیم را کمک کند.

انصاری‌فرد در مورد پاداش برد شهرآورد، اظهار داشت: در قرارداد بازیکنان و کادرفنی پاداش دیده شده و به آن عمل خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است