Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:40:42 GMT

کنعانی‌زادگان: خوشحالم که به بردهای خود ادامه دادیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۵۱۲

کنعانی‌زادگان: خوشحالم که به بردهای خود ادامه دادیم

مدافع تیم پرسپولیس گفت: از پیروزی در داربی خوشحال هستم. خوشبختانه بازی مساوی نشد تا به بردهای خود ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، حسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس پس از برد برابر استقلال در شهرآورد ۹۰، گفت: خدا را شکر بازی را بردیم و خوشحالم که در اولین داربی که بازی کردم بردیم. دست تک‌تک هوادران را می‌بوسم، چه کسانی که به استادیوم آمدند و چه کسانی که از خانه انرژی فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم.

او در مورد حواشی پیش آمده میان او با هواداران استقلال نیز گفت: توپ را بیرون زدم و هواداران استقلال ناراحت شدند. دوست ندارم درباره هواداران استقلال صحبت کنم. مهم تیم خودم است و خوشحال هستم.

مدافع پرسپولیس در مورد سختی بازی داربی نیز گفت: داربی بیشتر وقت‌ها سخت می‌شود، هم به دلیل هواداران و هم به دلیل برخوردهایی که میان بازیکنان است. خدا را شکر مساوی نشد و به بردهای خود ادامه دادیم. به حواشی توجه نمی‌کنیم.

او افزود: من خیلی خوشحالم که کنار سید جلال حسینی و شجاع هستم. از زمان تیم ملی کنار آقای حسینی هستم و تجربه خوبی کسب کرده‌ام. شجاع هم یک دفاع خیلی خوب است. چه من، چه سید و چه شجاع بازی کنیم مهم نیست، مهم موفقیت تیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!