Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@14:00:19 GMT

شیری: شرایط دربی خاص است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۵۵۲

شیری: شرایط دربی خاص است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی شیری در پایان دربی 90 درمورد این مسابقه گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم. 

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود خودش هم عملکرد خوبی در این بازی نداشت، گفت: دربی شرایط خاصی دارد و فقط خدا را شکر که توانستیم برنده بازی شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایطی که در دربی وجود دارد خاص است و فقط برد تیم مهم بود که محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌ها هم از شرایط خاص این مسابقه است.

شیری درمورد گلزنی عبدی، گفت: عبدی از جوانان تیم ما است و توانست گلزنی کند. امیدوارم روند گلزنی وی ادامه داشته باشد. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

255 43

کد خبر 1302407

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دربی دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران و آمریکا عربستان مدرسه استان البرز دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند