Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند.

علیرضا بیرانوند پس از این بازی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب و خود را به بالای جدول برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد دارم هواداران از تماشای این بازی لذت بردند. هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها شاهد یک بازی جذاب بودند.

وی در خصوص مهار پنالتی علی کریمی گفت: من تک تک بازیکنان را که پنالتی می زنند می شناسم و بارها تصویرسازی کرده ام تا بتوانم پنالتی آنها را بگیرم و خوشحالم که توانستم پنالتی کریمی را گرفته و بازی را به نفع خودمان برگردانم.

وی در خصوص ضربه ای که حسین کنعانی زادگان به سمت هواداران زد گفت: من از طرف حسین از همه هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. او نباید چنین کاری می کرد. البته من به سمت هواداران استقلال رفته و از آنان خواستم تا آرامش خود را  حفظ کنند.

وی در خصوص  گرفتن پنالتی حساس در جام جهانی، جام ملت های آسیا و دربی افزود: هر پنالتی شرایط خاص خودش را دارد و من خوشحالم که توانستم امروز هم یک پنالتی مهم را مهار کنم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!