Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:20:51 GMT

خلیل زاده: یک درصد هم پنالتی نبود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۷۲۸

خلیل زاده: یک درصد هم پنالتی نبود

پرسپولیس در روزی که در بخش تدافعی اش مثل سه چهار فصل اخیر عملکرد خوبی داشت توانست سه امتیاز دیگر از دربی بگیرد.

به گزارش" ورزش سه" شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. او در خط دفاعی توانست مانع بزرگی دربرابر خط تهاجمی استقلال باشد. شماره 3 پرسپولیس درباره بازی گفت:« خداراشکر با یک بازی خوب و منطقی بازی را بردیم و هوادارانمان خوشحال به خانه ها رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


او درباره صحنه پنالتی گفت:« یک درصد پنالتی هم نبود و من حتی یک درصد هم بازیکن حریف را نزدم. بازیکن استقلال  خودش من را زد و افتادم؛ داور پنالتی گرفت.» شجاع درباره پنالتی که بیرانوند گرفت هم افزود:« وقتی پنالتی را گرفت گفتم خدا بزرگ است. بیرو پنالتی کریس رونالدو را گرفته است.»


خلیل زاده درباره صحنه های درگیری بازی و حضورش در این صحنه ها گفت:« من هیچ کاری نکردم. بازیکن حریف از دقیقه یک فحاشی می کند و دنبال دعوا کردن است تا مقابل هوادارانش محبوب شود. اما اینجوری که محبوب نمی شوید باید خوب بازی کنید وبرنده شوید.»

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد

گولسیانی در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان روی هم 60 بار برای قرمزپوشان به میدان رفته است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی در نیم فصل با عبور از مایکل اومانیا، جزو 5 مرد خارجی برتر تاریخ پرسپولیس قرار گرفت که حداقل 50 بازی برای این تیم انجام داده اند. حالا او به 60 بازی برای پرسپولیس رسیده است. گولسیانی حالا تنها بازیکنانی مثل بشار رسن با 104 بازی و نیلسون کوریا با 73 بازی را بالای سر خود دارد. او در صورت حضور در پرسپولیس فصل آینده، بعد از بشار رسن دومین بازیکن باثبات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

ده بازیکن خارجی برتر تاریخ پرسپولیس بر اساس تعداد بازی را با هم مرور می کنیم. با این توضیح که با توجه به عملکرد خوب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن برای پرسپولیس، این دو بازیکن هم می توانند جزو بازیکنان باثبات تاریخ پرسپولیس شوند.

بشار رسن 104 بازی نیلسون کوریا 73 بازی گادوین منشا 63 بازی گئورگی گولسیانی 60 بازی مایکل اومانیا 51 بازی تیاگو فراگا 48 بازی بوژیدار رادوشویچ 42 بازی وحدت هنانوف 38 بازی ژاک الونگ 38 بازی  آلن ویتل 34 بازی 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)