Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ثبات، امنیت و استقلال امروز کشورمان بی‌تردید مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام رزمندگان و اتحاد ملت در روزهای دفاع مقدس است؛ امروز می‌توانیم برابر تمام توطئه‌های بدخواهان ملت همان الگو را سرلوحه خود قرار دهیم.

محمود واعظی افزود: ۳۱ شهریور هر سال سرآغاز هفته‌ای است که به نام دفاع مقدس مزین شده است؛ این نام، یادآور رشادت‌هایی است که در ۸ سال مجاهدت دلیران و رزمندگان این مرز و بوم در تاریخ ایران و جهان ثبت شده و می‌تواند الگویی برای تمام روزهای ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی تاکید کرد: در روزهایی که نهال انقلاب تازه جوانه زده بود، بدخواهان ایران جنگی تمام‌عیار و ظالمانه را بر ملت ایران تحمیل کردند تا بعد از انقلاب کام شیرین مردم را تلخ کنند اما ملت ایران برای دفاع از استقلال کشور که از دستاوردهای انقلاب بود، بار دیگر به میدان آمدند و برابر دشمن متجاوز جان خود را کف دست گذاشتند و اجازه ندادند نه ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن افتد و نه استقلال ارزشمند کشور دچار خدشه شود.

وی تصریح کرد: کار بزرگ دلیران ایران در دفاع مقدس از آن جهت ماندگار شد که رزمندگان ما در نبردی مقابل تمام قدرت‌های دنیا ایستادگی کردند؛ ارتش عراق در آن روزها پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی تمام دنیا را با خود داشت و رشادت‌های رزمندگان کشورمان در جنگی نابرابر تاریخ‌ساز شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار داشت: علاوه بر آن همراهی و همدلی مردم نیز در پشت جبهه توانست روحیه‌ای دو چندان به جبهه‌های نبرد روانه کند تا همه در کنار هم در جایگاه یک ملت واحد آن پیروزی‌ها را تجربه کنیم.

واعظی خاطر نشان کرد: ثبات و امنیت و استقلال امروز کشورمان بی‌تردید مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام رزمندگان و اتحاد ملت در روزهای دفاع مقدس است؛ امروز می‌توانیم برابر تمام توطئه‌های بدخواهان ملت همان الگو را سرلوحه خود قرار دهیم./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است

سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره گرامیداشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: فراموشی و تحریف دو خطر عمده است که وقایع تاریخی را تهدید می‌کند. وظیفه داریم از فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم و حوادث گذشته انقلاب را برای مردم به خصوص جوانان مرور کنیم. ذهن آنها را باید توجه بدهیم که آنچه از نظام تاکنون گذشته جز حقانیت ملت ایران که برگرفته از معارف دینی است، نبوده است.

وی افزود: ظلم دولت آمریکا و ظلم مستکبران عالم مساله‌ای است که باید با دقت با آن رو به رو بشویم. بخشی از استقلال و پیروزی‌های کشور ما در آینده مربوط به این است که جوانان ما از قوت قلبی مانند قوت قلب جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس برخوردار باشند. حوادث مهم و تاثیرگذار این انقلاب از جمله شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و خیلی دیگر از وقایع مهم که جوانان آنها را درک نکرده اند باید برایشان بازگو شود تا به فراموشی سپرده نشود. این حوادث و وقایع باید نسل به نسل منتقل شود و آیندگان با آنها آشنا شوند. کشور ایران که در دوران طاغوت سلطه پذیر بود، امروز به یکی از محورهای مهم قدرت در منطقه تبدیل شده و پرچم فضیلت را برافراشته است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به جهانیان نشان داد. موضوع مقاومت دستاورد انقلاب اسلامی است؛ در گذشته موضوعی به نام مقاومت در مقابل مستکبرین مطرح نبود، این موضوع که با فرهنگ قرآن و معارف دینی ما آمیخته، ملت ایران را به یک ملت بزرگ و تعیین کننده برای آینده و سعادت بشریت تبدیل کرده است. مبارزه و ایستادگی‌هایی که امروز بر علیه اسرائیل و مستکبرین عالم در جبهه مقاومت شکل گرفته، محصول مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است. وعده صادق از دوران دفاع مقدس وجود داشت و تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید در این دوران اثبات می‌کند که مردم بر وعده خودشان صادق هستند و تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087336 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است