Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:29:02 GMT

برخورد قاطع با مدیران سهل‌انگار در بهداشت مدارس خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۹۸۵

برخورد قاطع با مدیران سهل‌انگار در بهداشت مدارس خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز میرزایی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر در فرمانداری این شهر، با انتقاد از وضعیت غیربهداشتی از مدارس خرمشهر، اظهار کرد: بازرسان مرکز بهداشت خرمشهر در بازدیدهای انجام‌شده از مدارس شهری و روستایی وضعیت مدارس مناطق سرحانیه سفلی، کوی سوم خرداد، کوت شیخ و روستاهای پل نو، مسیر شلمچه، سوئیچتی۲  اعلام کردند وضعیت مدارس بسیار نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس، خواستار فراهم کردن تمهیدات لازم برای تردد دانش آموزان و آماده شدن مدارس برای شروع سال تحصیلی شد.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر بر اهمیت همکاری پلیس راهور برای استانداردسازی مسیر ناوگان ماشینی در فصل بازگشایی مدارس تأکید کرد و گفت: پلیس راهور در ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به مدارس و استاندارد کردن راه‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط اقدام کند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

میرزایی به حذف ظروف پلاستیکی و استفاده از ظروف گیاهی  نیز اشاره کرد و گفت: به‌منظور حذف ظروف پلاستیکی و استفاده از ظروف گیاهی در واحدهای اغذیه‌فروشی‌ها همچون آش فروشی‌ها اخطارهای لازم داده شد و تعدادی از این واحدها اقدام به استفاده از ظروف گیاهی شده

وی از برخورد با واحدهای متخلف خبر داد و گفت: تاکنون چهار محل به دلیل تخلف پلمپ شده‌اند.

کد خبر 4725885

منبع: مهر

کلیدواژه: خرمشهر آغاز سال تحصیلی سلامت خوزستان هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند سانحه تصادف ایلام ماه محرم استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر شریفی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از پایان برداشت کلزا در شهرستان خرمشهر خبر داد و بیان کرد: امسال ۵۹۵ هکتار از اراضی خرمشهر کشت کلزا برداشت شده است.

وی تصریح کرد: هفت کمباین وظیفه برداشت کلزا را از مزارع خرمشهر بر عهده داشته‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر اظهار کرد: از میزان برداشت شده ۴۶۴ تن کلزا توسط مراکز خرید خریداری شده است.

کد خبر 6098235

دیگر خبرها

  • اجرای کشاورزی حفاظتی در بیش از ۷ هزار هکتار از اراضی زراعی ارومیه
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از الوقسطی
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها