Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:46:30 GMT

فتنه‌گران بهتر است بروند قایم شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۱۹۹

حسین عبدی امشب در نشست خبری پایان دیدار ایران و افغانستان با اشاره به برد تیمش و صعود به مرحله نهایی اظهار کرد: بچه‎های تیم من نشان دادند توانایی برد برابر هر تیمی را دارند و خدا را شاکرم به خاطر عنایتش به تیم ما.

اخبار ورزشی- حسین عبدی ادامه داد: در این سن هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بچه‌ها تلاش زیادی کردند و غیرت به خرج دادند زیرا این تیم تنها 6 هفته بود که دور هم جمع شده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بیان کرد: ما ملتی هستیم بزرگ، با فرهنگی کهن و غنی و سرشار از استعداد و پتانسیل و امروز همین فرزندان ایران کاری کردند که نشان دادند در اوج تحریم‌ها و مشکلات مالی هم می‌شود در فوتبال هر کاری انجام داد.

وی با گلایه از کسانی که به دنبال به حاشیه بردن تیمش بودند افزود: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم زیرا عده‌ای به دنبال هرج و مرج بودند و برای منافع خودشان تلاش می‌کردند و امروز تیرشان به سنگ خورد.

عبدی تأکید کرد: کسانی که پشت پا به ما زدند، تمام مدت به دنبال ایجاد حاشیه بودند چون خود را صاحب فوتبال می‌دانند و منتظر بودند تیم ما امروز موفق نشود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همه فتنه‌های آنها به خودشان برگشت و ما با برد خود در رأس قرار گرفتیم، فتنه‌گران باید بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد به آنها نخورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: باخت در یک بازی دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که آنها تیم کشورشان را بکوبند زیرا مهم بازی‌های رسمی بود که دیدید چگونه برنده شدیم.

وی ادامه داد: ما با تیم دوم و سوم خود هم می‌توانستیم در این بازی تیم افغانستان را ببریم و دیدید در 90 دقیقه بدون تعویض بازی خوبی ارائه دادیم و این مهم را اثبات کردیم.

عبدی گفت: ما یک گروه 50 نفری هستیم که امروز سه بازیکن آن در این بازی‌ها حضور داشتند، 27 بازیکن دیگر منتظر شروع تمرینات هستند و باید دوباره کار را شروع کنیم زیرا هنوز اول راه هستیم.

وی با تشکر از مسوولان فدراسیون اظهار داشت: از آقایان مهدی تاج، ساکت، شکوری، ماجدی، استیلی، صوفی و ... بابت حمایت از تیم ملی نوجوانان تشکر می‌کنم، از همه ایران عزیز هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کرده و به بنده اعتماد کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به آینده تیم نوجوانان ایران گفت: من تا ساعت 12 امشب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

وی تصریح کرد: ما در تیم ملی سعی داشتیم که پنجره‌ای رو به آینده را به این بازیکنان نشان دهیم و فوتبال و لذت بازی آن را به آنها نشان دهیم.

عبدی اضافه کرد: ما یک استراتژیک در تیم ملی داشتیم که با کمترین گل خورده یک فوتبال شناور و رو به جلویی بازی کنیم و از زدن زیر توپ و به نوعی علی‌اصغری بازی کردن پرهیز کنیم.

وی گفت: امیدوارم ایرانی آباد داشته باشیم و همواره کشورم در زمینه‌های ورزشی، علمی، اقتصادی و ... در قله‌های جهانی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم‌ نوجوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که روزی آرزو عکس گرفتن با ما را داشتند امروز علیه ما و تیم ملی توطئه می‌کنند، باید کسانی که فضای فوتبال را مسموم می‌کنند از آن بیرون بروند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران فدراسیون فوتبال حسین عبدی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه