Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پرسپولیس و استقلال در چارچوب دربی ۹۰ اظهار کرد: بدترین بازی دربی‌ای بود که در این چند سال دیدم. این بازی احساسی، پربرخورد و خارج از فوتبال روز دنیا بود. فوتبال خوبی از سوی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس ندیدیم و فشار روانی بر روی هر ۲ تیم حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مسائل تاکنیکی و تکنیکی باید در دوران نونهالی شکل بگیرد که بازیکنان  در دقایق  پرفشار بتوانند بازی آرام‌ و روان تری ارائه بدهند.  

او ادامه داد: با توجه به اینکه رسانه‌ها و بازیکنان از مدت‌ها قبل کری خوانی می‌‌کردند به همین علت  بازی بدون منطقی از سوی ۲ تیم دیدیم. آمار بازی در طول ۹۰ دقیقه نشان می‌دهد که موقعیت خطرناکی این بازی نداشت و اکثر بازی در میانه زمین دنبال شد و شاهد درگیری و خشونت بودیم. تا زمانی که روی جوانان و تیم‌های پایه کار نکنیم شاهد بازی‌های کسل کننده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: استقلال صفر - پرسپولیس یک/ سرخپوشان پیروز شهرآورد ۹۰/ آسمان آبی‌ها ابری شد

متاسفم که دربی سرخابی ها دور از شان فوتبال کشورمان است 

اقبالی درباره اینکه چرا دربی‌های سرخابی‌ها کسل کننده است، گفت: روی جنبه‌های روانشناختی بازیکنان جوان باید کار شود. در حال حاضر بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی و مهارتی ضعیف هستند و درگیر مسائل عاطفی و احساسی می‌شوند. متاسف هستم که دربی سرخابی‌ها   دور از شان فوتبال کشورمان  است و فوتبال روز دنیا این نوع بازی را نمی‌پسندد.  

کارشناس فوتبال درباره تاثیر  مربیان خارجی ۲ تیم بر روی دربی پایتخت اظهار کرد: مربیان بزرگ دنیا از تیمی به تیم دیگر می‌روند و اگر ابزار لازم نداشته باشند موفق نمی‌شوند. مربیان تاثیر آنچنانی بر روی بازی ندارند. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی باید آماده شوند تا بازی خوبی انجام بدهند. بازیکنان استقلال و پرسپولیس  در انتقال توپ از دفاع به حمله مشکل داشتند و ساختار تیمی در  این ۲ تیم ندیدم. بازیکنان به علت اینکه تمرکز لازم نداشتند دست به خشونت می‌زدند.

بیشتر بخوانید: پس لرزه‌های شهرآورد ۹۰/ از شعار حیا کن رها کن علیه مدیرعامل استقلال و قهر کالدرون تا اعلام آرای انضباطی دربی

برای پیشکسوتان  فوتبال باید ارزش قائل شوند 

او درباره هواداران استقلال و پرسپولیس و اعتراض برخی از پیشکسوتان به علت نداشتن بلیت دربی  بیان کرد: اولین بار بود که سکو‌های خالی استادیوم آزادی را می‌دیدم. باید کارت‌های مخصوص برای پیشکسوتان در نظر بگیرند و آن‌ها در جایگاه خود بنشینند. برای پیشکسوتان باید ارزش قائل شوند.

اقبالی درباره عملکرد استراماچونی سرمربی استقلال و اینکه این احتمال وجود دارد که او را اخراج کنند، گفت: متاسفانه زمانی که مربی نتیجه نمی‌گیرد مدیران باشگاه به علت اینکه نمی‌توانند فشار هواداران را تحمل کنند مربی را عوض می‌کنند. یک مربی را با ۳ بازی نمی‌شود قضاوت کرد و باید به استراماچونی فرصت بدهند تا خود را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: آمار بازی استقلال - پرسپولیس

انتهای پیام/   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود