Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:07:18 GMT

انصارلله امارات را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۶۸۲

«سلطان السامعی» عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن روز یکشنبه به امارات عربی متحده هشدار داد که در صورتی که این کشور در محاسبات خود تجدید نظر نکند، ممکن است با تبعات سنگینی روبرو شود.

اخبار بین الملل- به نوشته پایگاه «العهد»، وی گفت: «حملات آتی ارتش و کمیته‌های مردمی ممکن است امارات را به دهه‌های گذشته بازگرداند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السامعی افزود: «ما منتظر عقلای سعودی و اماراتی هستیم که پس از تحقیر شدن در جهان، در محاسبات خود تجدید نظر کنند. اهداف ما مشخص است و در صورت لزوم، جهان را با هدف قرار دادن این اهداف مشخص غافلگیر خواهیم کرد.»

عضو شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه «ما نسبت به پنج سال قبل قوی‌تر شده‌ایم»، اعلام کرد که «یمن آماده انجام هرگونه حمله است.»

رهبر جنبش انصارالله یمن هم دیروز(شنبه) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب این کشور در سال ۲۰۱۴ هشدار داد که «اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی را برای هدف قرار دادن به رسمیت نخواهیم شناخت.»

رهبر انصارالله یمن به متجاوزان توصیه کرد که «اکنون پس از متحمل شدن شکست، دست از حملات و تجاوزات خود به یمن بردارند و در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن، حملات یمنی‌ها به عمق خاک متجاوزان، شدیدتر و دردناک‌تر خواهد شد.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن امارات انصارالله یمن رهبر جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد

امارات متحده عربی که با رژیم اسرائیل روابط تجاری و سیاسی رسمی دارد، بعد از گذشت دو روز، اقدام این رژیم در حمله به رفح را محکوم کرد و خواستار توقف آن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای که در وب سایت متعلق به خود منتشر شده، امروز چهارشنبه اعلام کرد که «به‌شدت» یورش نظامیان اسرائیل به رفح و «تسلط» بر گذرگاه مرزی آن را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه امارات همچنین در این بیانیه، درباره عواقب تشدید تنشی که منجر به جان باختن بی‌گناهان زیادی می‌شد و همچنین تشدید بحران انسانی غزه هشدار داده است.

امارات همچنین بر اهمیت عدم اختلال در روند ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه تأکید کرده است. امارات همچنین گفته است که هرگونه اقدام برای کوچاندن  اجباری برادران فلسطینی و اقدامات مخالف قوانین بین الملل و حقوق بشر را به شدت محکوم می‌کند.

وزارت خارجه امارات ضمن استقبال از تلاش‌های قطر و مصر در وساطت برای توافق آتش بس، ابراز امیدواری کرد که این وساطت‌ها منجر به آرامش و پایان دادن به جنگ در غزه شود.

این وزارتخانه با تاکید مجدد بر موضع امارات متحده عربی مبنی بر بازگشت به مذاکرات برای دستیابی به راه حل دو دولتی و ایجاد کشور مستقل فلسطین، بر اهمیت فوری یافتن و ایجاد افق سیاسی جدی برای از سرگیری مذاکرات برای دستیابی به صلح فراگیر و پایان دادن به جنگ تاکید کرد.

دو روز از آغاز حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به شهر رفح می‌‌گذرد و امارات که با این رژیم عادی سازی کرده و روابط سیاسی و تجاری دارد، با تأخیر این حمله را محکوم می‌کند.

الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردفلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌هاقطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کردتداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رمضانی: علمای مسلمان باید صلح عادلانه را در جهان اسلام تبیین کنند
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات