Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی در ایران استکبارستیزی و مبارزه با ستمگران و دفاع از مظلومان بود. هدفی که نه تنها در داخل کشور و در دوره‌های مختلف سعی شد به آن جامعه عمل پوشانیده شود بلکه این پیام و هدف  از مرزهای کشورمان نیز فراتر رفت و  امت‌های اسلامی نیز تاثیرات زیادی از آن پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت و فداکاری و جانفشانی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی یا ایثارگری و شهامت مردم مسلمان یمن در مقابل متجاوزان سعودی و عمال آنها از نتایج این هدف مقدس است.

ارزش‌هایی که بانی آن بنیانگذار و معمار انقلاب، امام خمینی( ره ) و مبارزان طریق حق بودند. ایشان در یکی از سخنرانی‌هایی که در مرداد ماه سال ۱۳۶۶ داشتند با اشاره به نتیجه مبارزه و مقاومت در برابر ستمگران و مستکبران فرمودند: «ما نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران را بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی، به مبارزان راه حق انتقال می‏دهیم و مسلماً محصول صدور این تجربه‏‌ها، جز شکوفه‏‌های پیروزی و استقلال و پیاده شدن احکام اسلام برای ملت‌های دربند نیست.»


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام خمینی ستمگران استکبارستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود