Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@07:27:55 GMT

رونمایی از تندیس ۸۰۰ساله حضرت مسیح +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۰۹۷

رونمایی از تندیس ۸۰۰ساله حضرت مسیح +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، موزه یورکشایر در یورک این نمونه مهم در سطح بین المللی را که یادگاری از هنر مذهبی قرون وسطا است و بیش از یک قرن در آلمان بوده است ، به نمایش می گذارد.

کارشناس باستان شناسی موزه؛ ، لوسی کرایتون در این خصوص گفت: این تندیس 16 سانتی متر آلیاژی مسی دارد و بسیار حیرت انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت این تندیس به زادگاهش یعنی شهر یورک موضوعی شگفت انگیز است. چرا که حدد 200 سال از زادگاهش دور بوده و به کشوری دیگر رفته بود.

این شیء در حراجی در آلمان خریداری و متعاقباً توسط  موزه یورکشایر خریداری شد. این تندیس هنگامی که صومعه ها در قرن شانزدهم توسط هنری هشتم منحل شدند توسط یک تاجر خریداری شد.آنچه پس از آن اتفاق افتاد تیره و تار است است. به نظر می رسد برای 100 سال قبل از ورود این تندیس به یک مجموعه خصوصی آلمانی در دهه 1920 ، تندیس مذکور ناپدید شده است. در آنجا حراج شده و توسط یک فروشنده با قیمت 8500 یورو (7،530 پوند) خریداری شده است.

بدنه این تندیس از آلیاژ مس است ، اگرچه اگر به آن نگاه کنید شاید فکر کنید که از جنس طلای جامد است. همچنین با سنگهای قیمتی مزین شده است ، که باید مشخص شود دقیقاً چه جنسی دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موزه آلمان باستان شناسی یورو باستان شناسی مسیحیت موزه یورو انگلستان تندیس حضرت مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تاکنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستا‌های محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.
حبیب شیعه‌زاده افزود: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.
این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.
در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری و با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.
نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان خوزستان گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستا‌های بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر