Web Analytics Made Easy - Statcounter

داخلی

******

تهران - رئیس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت و در آستانه بازگشایی مدارس، با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با قریب به ۱۵ میلیون نوجوان و جوان بدون تردید مهمترین دستگاه کشور است، بر رفع مشکلات و تنگناهای مالی این وزارتخانه تاکید کرد.

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده حقوقی شناور استینا ایمپرو، از رفع توقیف نفتکش انگلیسی طی آینده ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان - عملیات احداث یکهزار و ٨٠ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی و روتق تولید روز یکشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استانی در شاهین شهر اصفهان آغاز شده است.

تهران - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه سی بی اس نیوز آمریکا ادعای جنگ طلبانه مقام های واشنگتن در مورد دست داشتن تهران در حملات به تاسیسات آرامکو را رد کرد و گفت: اطمینان دارم که ایران جنگ را آغاز نخواهد کرد و همچنین اطمینان دارم که هر طرفی، جنگ را شروع کند، همان طرفی نخواهد بود که آن را پایان می دهد.

تهران - وزیر آموزش و پرورش در توییتی نوشت: امروز گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش در هیات دولت ارائه کردم و دکتر روحانی به سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی دستور ویژه داد تا مشکلات آموزش و پرورش را حل کنند. 

تهران - سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان گفت که اگر آمریکا فشار حداکثری را کنار بگذارد، درهای مذاکره باز خواهند شد.

آبادان - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پیش بینی می شود ۲۰۰ هزار نفر اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی از مرز شلمچه تردد کنند لذا آماده سازی زیرساخت‌های بهداشتی در این گذرگاه لازم و ضروری است.

تهران - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهوری گفت که صادر نکردن ویزا از سوی آمریکا به همراهان دکتر روحانی ناشی از تاثیر سفر رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه بر افکار عمومی جهان است.

خارجی

******

نیویورک - «پیتر مائورر» رئیس صلیب سرخ جهانی روز یکشنبه با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد.

نیویورک - وزیر امور خارجه دانمارک با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، با محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی ایران دیدار کرد.

تهران - نیروهای یمنی، روز یکشنبه پیشروی عناصر وابسته به ارتش عربستان را در منطقه عسیر واقع در جنوب این کشور دفع کردند و یگان موشکی نیز مواضع آن‌ها را در این منطقه هدف قرار داد.

مادرید - روزنامه ال پاییس اسپانیا در مقاله ای با بیان اینکه رییس جمهوری آمریکا تنها حرف می زند، نوشت: ترامپ جنگ بیشتری نمی‌ خواهد، او همیشه در مقابل ضعیف ها، قوی و در مقابل قوی ها، ضعیف است.

نیویورک - وزیر خارجه فرانسه با حضور در محل اقامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای خود دیدار و گفت و گو کرد.

تهران - وزیر امور خارجه فرانسه یکشنبه شب گفت که اولویت اول ابتکار دیپلماتیک پاریس، برگزاری دیدار روحانی و ترامپ نیست، بلکه کاهش تنش در منطقه است.

تهران - رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت در صورتی که ثابت شود ترامپ رئیس جمهوری اوکراین را برای تحقیق درباره بایدن تحت فشار گذاشته، تنها گزینه پیش رو استیضاح است.

تهران - دبیر کل حزب الله لبنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موازنه قدرت را در منطقه تغییر داد و مقاومت مردم لبنان و منطقه در برابر رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شد.

بغداد - یک مسئول در سازمان الحشد الشعبی عراق اخبار منتشر شده از منابع محلی مبنی بر حملات هوایی به دو پایگاه این سازمان در استان الانبار را نادرست خواند.

تهران - سه شهروند یمنی از جمله یک کودک در حمله هوایی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق غیر نظامی یمن کشته شدند.

تهران- سازمان جهانی هواشناسی در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل و نشست سران درباره تغییرات اقلیمی، هشدار داد که روند این تغییرات سریع‌تر شده و کره زمین در 5 سال گذشته گرم‌ترین دوره خود را سپری کرده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا