Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، آث میلان و اینتر که برخلاف چند فصل گذشته با شرایط خوبی روبه‌رو هستند در ورزشگاه «سن‌سیرو» به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده دربی «دلا مادونینا» باشند.

نخستین بخت گلزنی این دیدار در دقیقه ۱۸ برای اینتر به دست آمد که ضربه «روملو لوکاکو» به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ دقیقه پس از آن «دی‌آمبروسیو» بازیکن کناری اینتر به طرز عجیبی نتوانست دروازه خالی آث میلان را باز کند و ضربه او به دیرک برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ ضربه آکروباتیک «دی‌آمبروسیو» را «دوناروما» دفع کرد و توپ برشگی را «لائوتارو مارتینز» درون دروازه میلان جای داد، اما این گل در منقطه آفساید به‌ثمر رسید و پذیرفته نشد.

در دقیقه چهلم و در ضدحمله‌ای سریع، آث میلام نخستین فرصت گلزنی را کسب کرد که «سوسو» با خودخواهی و پاس ندادن، این موقعیت عالی را هدر داد.

در دقیقه ۴۹ شوت «مارسلو بروزویچ» هافبک اهل کرواسی اینتر پس از برخورد به بازیکنان حریف درون دروازه میلان جای گرفت که ابتدا داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت، اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مشخص شد که گل سالم بوده و بالاخره اینتر از حریف پیش افتاد.

برتری مطلق شاگردان «آنتونیو کونته» همچنان ادامه داشت و آنها اجازه خودنمایی به میلان نمی‌دادند.

در دقیقه ۷۷ «روملو لوکاکو» مهاجم تنومند بلژیکی با ضربه سر تماشایی زننده گل دوم اینتر لقب گرفت و کار حریف را تمام کرد.

یک دقیقه پس از آن شوت سنگین «پولیتانو» هافبک اینتر به دیرک دروازه میلانی‌ها برخورد کرد.

اینتر که فصل درخشانی را سپری می‌کند با برتری در این دیدار بزرگ و کسب چهارمین پیروزی متوالی، ۱۲ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لیگ ایتالیا باشد و میلان نیز با ۶ امتیاز به رتبه نهم نزول کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال اینتر آث میلان لیگ فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس

هاکان سرانجام در شهر میلان به اسکودتو رسید اما این قهرمانی با پیراهن اینتر به دست آمد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. هاکان چالهان اوعلو که برای فتح اسکودتو از میلان جدا شد و به اینتر پیوست، سرانجام در سومین فصل حضور خود در اینتر موفق به قهرمانی در سری آ شد. هاکان با انتشار یک تصویر معنادار در اینستاگرام، این قهرمانی را جشن گرفت. در این تصویر او بدون توجه به شعارهای هواداران میلان که هاکان را خائن و دلقک صدا می زنند، کاپ اسکودتو را در آغوش گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد