Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد سلیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان این مسابقات، تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲۷ مدال برنز به دست آورد.

وی اضافه کرد: تیم‌های ترکیه نیز ۲ مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز و همچنین قزاقستان ۲ مدال طلا، یک نقره و سه برنز بر گردن آویخته و دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در آخرین روز این مسابقات و در بخش کاتای انفرادی بزرگسالان، علی زند از ایران مقام نخست را کسب کرد، ابوالفضل شاهجردی به مدال نقره رسید و کورال بال‌چانلی /kural balcanli/ از جمهوری آذربایجان و امیرحسین کرمی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در مسابقات کومیته و در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم محمد شایگان از ایران مقام نخست را کسب کرد، محمدطاها عبدالهادی به مدال نقره دست یافت و جواد رنجبر و علی مسکینی همگی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

سلیمی افزود: در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم بهمن عسگری و مهدی شاهگل از ایران مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و علی اصغر آسیاب بری از ایران و علی اش‌سیز /ali eshsiz/از ترکیه مدال برنز را بر گردن آویختند.

وی ادامه داد: امیررضا میرزایی مدال طلای وزن منفی ۷۵ کیلوگرم را کسب کرد و حامد رستمی صاحب گردن آویز نقره شد و مرتضی نعمتی از ایران و آبیل منصور باتیرقالی از قزاقستان به‌طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم مهدی خدابخش از ایران مدال طلا و حامد گوگ /hamed gog/ از ترکیه مدال نقره را کسب کردند و محمدرضا گیلان‌پور و مهدی قراری‌زاده هر ۲ از ایران سوم شدند و در وزن مثبت ۸۴ نیز سجاد گنج زاده و سامان حیدری اول و دوم شدند.

پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته وحدت و دوستی اورمیا-اوپن به‌مدت سه روز در ارومیه برگزار شد و تیم ایران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافت.

در مسابقات این دوره، ۱۱ کشور میهمان به‌همراه ۱۵ داور المپیکی حضور داشتند.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد