Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید شریفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مصوبه های اخیر شورای آرد و نان  استان ایلام گفت: درایام اربعین حسینی در سطح شهرستان های ایوان، چرداول، دهلران و ایلام نیز تعدادی از نانوایی‌ها کشیک هستند که زمان پخت نان این نانوایی‌ها نیز با نصب بنر در ورودی شهرها نصب خواهد شد.

وی با اشاره به بازرسی‌های ویژه در ایام اربعین از این واحدها یادآور شد: تیم های بازرسی به صورت شبانه روزی نظارت کامل برای واحدهای عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها در داخل شهر داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل صمت استان ایلام گفت: ۲۲ نانوایی در شهر مهران و ۲ واحد نیز در بخش های گلان و صالح آباد به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

شریفی همچنین اضافه کرد :نانوایی ها در این ایام بدون اطلاع وهماهنگی با اتحادیه صنف مربوطه حق تعطیلی نداشته و در صورت مشاهده تعطیلی خودسرانه پلمپ خواهند شد.  
این مسئول از تشکیل کمیته بررسی و احصاء مقادیر واقعی نیاز واحدهای خبازی،صنفی،صنعتی ومصرف کنندگان آرد خبر داد وگفت: دراین راستا کارخانجات تولیدی آرد ملزم به ارائه آمار توزیع تفکیک شده می شوند.

۷۱۷۶/۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اربعین حسینی چرداول دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال