Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@22:23:44 GMT

دستبرد به شبکه برق برای خرید مواد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۷۴۱

دستبرد به شبکه برق برای خرید مواد +عکس

سارقان سیم و کابل‌های اصلی شبکه انتقال نیرو در جنوب کرمان دستگیر شدند. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از خراسان؛ در پی گزارش وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر و روستا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهنوج قرار گرفت.

در ادامه ماموران کلانتری ۱۱ با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به سه نفر که سابقه سرقت داشتند مظنون شدند و افراد مذکور را تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان"کهنوج" گفت: ماموران انتظامی پس از چندین روز مراقبت و کنترل افراد مظنون، متهمان را طی عملیاتی غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ "بهرامی" افزود:این افراد پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به هشت فقره سرقت اقرار و اعتراف کردند با فروش اموال سرقتی، هزینه خرید مواد افیونی مصرفی خود را تهیه می‌کرده اند. این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده گرفتار اعتیاد بودند و به همین سبب دست به سرقت می‌زدند و خاموشی‌های نامتعارف برای مردم این منطقه گرمسیری رقم می‌زدند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان