Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:01:15 GMT

لبیک به فریاد کشورهای مسلمان از برکات خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۸۳۲

لبیک به فریاد کشورهای مسلمان از برکات خون شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی یکشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس گوشه‌ای از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثاری که جز در صحنه کربلا و قیام امام حسین وجود ندارد نمایش داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: دفاع از مردم با الهام از امام حسین (ع) در مقابل تجاوزگری که تمام دنیا از او حمایت می‌کردند یک اقدام بسیار بزرگ و ارزشمند محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد که جمهوری اسلامی پس از انقلاب بی انگیزه شده است و تصور می‌کردند که با ایجاد نفاق و جنگ می‌توانند به ایران چیره شوند اما ملت یکپارچه در کنار امام قرار گرفتند و هر آنچه داشتند را به میدان آوردند.

همتی با بیان این نکته که هیچ شهر و نقطه مسکونی در ایران وجود ندارد که عاشقانه در دفاع مقدس حضور نداشته باشد، ابراز داشت: این دوران مقدسی که امروز از آن سخن گفته می‌شود و تلاش می‌شود که تصویری درست از آن به نسل جوان منتقل شود متعلق به تمام آهاد مردم است.

وی گفت: اگر تمام قلم‌ها شروع به نوشتن کنند باز هم قادر به بیان آن عظمت الهی نخواهند بود.

استاندار هرمزگان هفته دفاع مقدس را میراث گران‌بها و دفاعی کشور دانست و مطرح کرد: اگر امروز با سربلندی به فریاد ملت‌های مسلمان در کشورهای مسلمان لبیک می‌گوییم به برکت خون شهدا است.

همتی بیان داشت: از تمام ارگان‌ها و نهادهایی که باعث برپایی این نمایشگاه شدند قدردانی می‌کنم چراکه جوانان با شرکت در نمایشگاه دفاع مقدس گوشه‌ای از رشادت‌ها را مشاهده می‌کنند.

وی با ذکر این نکته که ما می‌توانیم از این فرصت تحریم دشمن استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: به مرحله‌ای از اقتدار نظامی رسیده‌ایم که دشمن مات و متحیر است.

استاندار هرمزگان امنیت را مهم‌ترین نیاز مردم دانست و ادامه داد: با تلاش نیروهای مسلح و استفاده از آموزه‌های دفاع مقدس امنیت پایدار در ایران ایجاد شده است.

کد خبر 4725918

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس استانداری هرمزگان مراسم افتتاحیه هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند سانحه تصادف ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست