Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@18:07:01 GMT

اظهارات استراماچونی بعد از شکست در دربی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۹۴۴

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تساوی بهترین نتیجه برای دربی ۹۰ تهران بوده است. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از مشرق؛ آندره‌آ استراماچونی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم ما بازی را بهتر از پرسپولیس شروع کردیم. تا زمان پنالتی هم از تیم حریف بهتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بعد از ضربه پنالتی هم، بازی حالت تعادل خودش را داشت. چیزی که من اصلاً از آن راضی نیستم، ذهنیت نیمه دوم بازی است. وقتی پنالتی را از دست دادیم، بازیکنانم عکس‌العمل خوبی از خودشان نشان ندادند. این دلیل و بهانه قانع‌کننده‌ای نیست. حتی با اینکه در نیمه دوم هم خوب نبودیم، اما به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود.

تا قبل از گل موقعیتی خطرناکی از تیم پرسپولیس ندیدم
«قبل از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، من موقعیت خطرناکی از این تیم ندیدم.»، وی با بیان این جمله درباره سیستم جدید تیمش که با سه مدافع وارد زمین شد، گفت: به این دلیل با این شیوه بازی کردیم که می‌خواستیم در قسمت جلوی زمین با بازیکنان بیشتری بازی کنیم. با یک پلی‌میکر که آرش رضاوند بود و همچنین داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی در جلو کار می‌کردیم. می‌خواستیم با حداکثر فشار و با پرس روی مدافعان پرسپولیس بازی کنیم. در نیمه اول آن‌طور که می‌خواستم نبودیم، اما در موقعیت‌ها دو برابر دو موفق بودیم. چیزی که دوست نداشتم، این بود که ما در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم و در نیمه دوم اصلاً این‌طور نبودیم.

قائدی آماده نبود و رضاوند پلی‌میکر شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقاد خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال فقط با یک مهاجم که مرتضی تبریزی بود بازی می‌کرد و قدرت تهاجمی زیادی نداشت، اظهار داشت: ما با ترکیب 2-1-4-3 بازی کردیم. مهدی قائدی آماده نبود و برای همین رضاوند به عنوان بازیکن پلی‌میکر به مهاجمان اضافه می‌شد. مهدی قائدی را آماده کردیم در نیمه دوم به همراه محسن کریمی به زمین بیایند. اینها تمام عناصر تهاجمی ما بودند که در اختیار داشتیم و یک مهاجم‌مان هم در اختیارمان نبود.

به داور اعتراض کردم اما نه مقابل دوربین‌ها
استراماچونی در مورد اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه اعتراض‌های کنار زمین به داور مسابقه باعث ایجاد فشار روانی به بازیکنان می‌شود و اینکه دربی بی‌کیفیتی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، تصریح کرد: اول از همه باید بگویم، نمی‌دانم منظور شما از اعتراض‌های من به داور چیست. تنها مسابقه‌ای که به داور اعتراض داشتم، بازی با ماشین‌سازی بود و در بازی برابر فولاد و نفت هم اعتراضی به داور نداشتم. شاید اعتراض‌های من در طول مسابقه بود و نه روی نیمکت. به‌هرحال اعتراض کردن بخشی از شغل ماست، اما هیچ وقت مقابل دوربین‌ها این کار را انجام ندادم. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، آن گل به ثمر نمی‌رسید و شاید اکنون باید به سؤالات دیگری پاسخ می‌دادیم. اول پرسپولیس بهتر بازی کرد و بعد ما، اما قبل از گل من هیچ موقعیتی از سوی تیم پرسپولیس ندیدم.

عملکرد ما در نیمه دوم دربی ضعیف بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه او اعلام کرد تیمش قصد دارد فوتبال شناور بازی کند، اما تعداد پاس‌های سالم بازیکنان به عدد پنج هم نمی‌رسد، گفت: با موضوعی که گفتید، موافقم. ما عملکرد خوبی نداشتیم و این مسئله را به بازیکنان هم انتقال دادم. عملکرد ما در نیمه دوم بسیار ضعیف بود و با آنالیز شما کاملاً موافقم.

باید سریعاً اقدام کنیم تا امتیازهایی که می‌خواهیم را بگیریم
استراماچونی درباره اینکه معمولاً مربیان شکست خورده در دربی برای مدتی از آرامش دور هستند و با وجود کسب نتایج ضعیف در چهار هفته ابتدایی چه برنامه‌ای برای بازگشت آرامش به تیمش دارد، خاطرنشان کرد: اول از همه باختن در دربی، دلیلی است تا به آن عکس‌العمل نشان بدهیم، نه اینکه آرام باشیم و کاری نکنیم. ما دربی را باختیم و تازه چهار بازی را پشت سر گذاشتیم. طبیعتاً آن‌طور که می‌خواستیم امتیاز نگرفتیم، اما باید سریعاً اقدام کنیم تا امتیازهایی که می‌خواهیم را بگیریم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد