Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@22:28:52 GMT

حذف آزمایشی یارانه 200 هزار نفر!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۴۰۲

 حسین میرزایی اظهار کرد: به دو دلیل تاکنون برای حذف یارانه پردرآمد‌ها اقدام نشده که یکی آن است که داده‌های مناسب در کشور وجود نداشته و دلیل دیگر هم اجتناب از حساسیت‌های اجتماعی که ملاحظه ذائقه مردم را می‌کرده‌اند، اما وقتی اقدامی به‌نفع کشور باشد باید شجاعانه عمل کرد.



وی با بیان اینکه الآن اطلاعات کافی برای شناسایی پردرآمد‌ها وجود دارد، گفت: همچنین در حال حاضر حساسیت اجتماعی کافی بین مسئولان و مردم و رسانه‌ها برای لزوم اجرای قانون حذف یارانه نقدی پردرآمد‌ها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیم زارع با مرور سرگذشت یارانه و بی‌اعتنایی دولت‌ها به فراهم کردن دولت الکترونیک گفت: باید در سنجش و اجرای آزمون وسع بیشتر دقت شود و نباید دنبال حذف یارانه افراد با درآمد پایین باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی ترس مسئولان از حذف یارانه نقدی ثروتمندان را زشت ارزیابی کرد و گفت: میزان یارانه نقدی فقرا و مشمولان کمیته امداد باید افزایش یابد تا عدالت یارانه‌ای محقق شود.

سخنگوی ستاد یارانه تبصره ۱۴ در ادامه امکان بروز اشتباه را رد نکرد و درباره دلایل آن گفت: برخی بروز مشکل به‌واسطه حساب بانکی افراد است و گاهی تغییر یا فوت سرپرست خانوار و بعضی وقت‌ها هم تأخیر در پرداخت یارانه از ناحیه بانک‌هاست.

وی با بیان اینکه برای کاندیدا‌های حذف یارانه نقدی پیامک ارسال شده است، گفت: معترضان حذف یارانه نقدی هم باید با شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرند.

میرزایی همچنین درباره برآورد‌های میزان حذف یارانه‌ها گفت: برآورد دقیقی ندارد و چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌شود.

زارع خاطر نشان کرد: نباید توزیع عمومی و همگانی یارانه ادامه پیدا کند و مجلس باید با وضع قوانین مناسب دسترسی به اطلاعات بانکی و مالیاتی مردم را فراهم کند که اقدامی به‌نفع کشور است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FNt برچسب ها: یارانه ، حذف یارانه ، یارانه پردرآمدها

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: یارانه حذف یارانه یارانه پردرآمدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد