Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار علیرضا لطفی در گفتگو درباره آخرین وضعیت زهرا کودک ۲۱ ماهه مفقود شده در محله قلعه‌نو شهر ری، گفت: روز دوشنبه هفته گذشته بود که والدین این دختر بچه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ که از مفقود شدن فرزندشان اطلاع دادند. بلافاصله تیمی ویژه در پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با حداکثر توان و تجهیزات در حال تلاش برای یافتن این کودک هستند. به طوری که همین دیروز نیز سگ‌های جستجوی پلیس اقدام به جستجو در این منطقه کردند، اما متاسفانه اثری از این کودک نبود. علاوه بر آن نیز تحقیقات تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در این زمینه ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد این که آیا پلیس ربایش این دختر بچه را تایید می‌کند گفت: در فیلم‌هایی که دوربین‌های مدار بسته ثبت کرده است این کودک بدون این که کسی همراهش بوده و یا مراقبش باشد از خانه به سمت کانال آب رفته است؛ بنابراین آن چه که در فیلم‌ها وجود دارد ربایش این کودک را تایید نمی‌کند، اما پلیس تمام جوانب یک مساله را در نظر گرفته است و مشغول بررسی همه جانبه هستند. وی در مورد این که آیا احتمال سقوط این دختر بچه به کانال آب وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ۳ ــ ۴ گزینه وجود دارد که در حال بررسی آن‌ها هستیم.

لطفی در مورد درخواست خانواده این کودک از مردم نیز، گفت: این درخواست پلیس هم هست و ما نیز از مردم می‌خواهیم که اگر اطلاعی از کودک دارند و یا تصویر آن را شناسایی کرده اند آخرین وضعیت او را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد این که محتمل‌ترین گزینه سرنوشت این کودک، اظهار کرد: پلیس در حال بررسی تمام جوانب است و امیدواریم که کودک به کانال آب نیافتاده باشد چرا که در آن صورت احتمال زنده ماندنش بسیار کم است. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کودک مفقود شده ربودن کودک سقوط در کانال آب کودک 21 ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان