Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:09:16 GMT

مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۴۹۷

مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اندیشه های شهید آوینی، مسابقه کتابخوانی فتح خون در قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این مسابقه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند  برای دریافت کتاب و سوالات به کانال تلگرامی @masjedtaraz و یا سایت koochehayekhoda.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 15 مهر ماه فرصت دارند تا پاسخ 10 رقمی خود را از چپ به راست همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه 10008940281 ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه به قید قرعه به 10 نفر برتر کارت هدیه اهدا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان با اشاره به اهمیت مطالعه یادآور شد: افراد برای ارتقا سطح دانش و اطلاعات خود نیاز به مطالعه دارند و برگزاری چنین مسابقاتی سبب می شود تا افراد به امر مطالعه تشویق و ترغیب شوند که امیدواریم کانون های مساجد با برگزاری چنین برنامه هایی و ترویج امر مطالعه، گامی هرچند کوچک در مسیر ترویج کتاب و کتابخوانی بردارند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی روزنامه مسابقه کتابخوانی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است