Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مهر، فصل ریزش طبیعت و موعد رویش و حیات مجدد شکوفه‌های علم و دانش است، در فرهنگ ما فصل بهار آغازی است بر روزگاری نو، اما همین مردمان که به عشق ورزیدن به علم و فرهنگ شهره اند و پیشینه علم و ادبشان همواره در گستره تاریخ درخشیده است، مهر را مبداء و طلیعه رویش و زایش دوباره در عرصه علم و ادب و فرهنگ می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : هر ساله مهر، لستر ایام مبارک دیگری نیز هست، ایامی مانند هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، نیرویی که برای تامین آسایش، آرامش، امنیت و نظم مردمان این مرز پرگهر جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و با ایثار و تلاش خود کام و عرصه را بر کج اندیشان و کج روان، تلخ و تنگ کرده است.

جاویدان افزود : تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته نیروی انتظامی، پیام آور پیوندی است ناگسستنی میان آموزش و امنیت که باید ان را به فال نیک گرفت، همگان واقفند که بدون امنیت هیچ فعالیتی از جمله تحصیل و علم آموزی در جامعه امکان پذیر نیست، همچنان که بدون آموزش، فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ و هنجارها، از این رو تلاش پلیس تیز در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه ابتر و یا کم نیجه خواهد بود.

او افزود : بار دیگر با شادباش فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، آمادگی پلیس کرمانشاه را برای امنیت آفرینی مضاعف برای این قشر زحمتکش و آینده سازان فردا را اعلام و آرزو می‌کنم در سایه سار ولایت، نظام تربیتی و آموزشی کشور بیش از پیش در رسیدن به اهدافش موفق باشد.

 

 

انتهای پیام/د

مهر، فصل ریزش طبیعت و موعد رویش و حیات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس