Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم آغاز به کار کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم، سردار شاه‌چراغی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم، بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های متنوع فرهنگسراها در هفته دفاع مقدسانتشار پنج پوستر جدید به مناسبت هفته دفاع مقدسسردار شهید مدافع حرم در قامت هشت سال دفاع مقدس+ تصاویر

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود