Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:28:22 GMT

رضا یزدانی برای «کروکودیل» خواند/ببینید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۶۷۷۶

رضا یزدانی برای «کروکودیل» خواند/ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «کروکودیل» به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور در پنجمین روز از اکرانش در سینماهای تهران و شهرستان‌ها با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده و فروش روزانه این فیلم همچنان رو به افزایش است.

با افزایش تعداد سالن‌های این فیلم در سطح کشور پیش‌بینی می‌شود این روند صعودی در گیشه همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا یزدانی خواننده مطرح موسیقی و یکی از بازیگران اصلی «کروکودیل» دو موزیک اختصاصی برای این فیلم خوانده که سازندگان در آستانه پایان هفته اول اکران بخش‌هایی از یکی از این دو تراک را رونمایی کردند. نسخه کامل این موسیقی ظرف چند روز آینده در تمامی سایت‌های معتبر موسیقی قابل ارائه خواهد بود.

کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری و رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره‌آزاد، رامتین خداپناهی، مهرداد مزرعه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخت این تیزر را بنیامین نادعلی برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینما رضا یزدانی کروکودیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز جمعه در صفحه کاربری خود در «ایکس» اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است. بیش از ۱۰ هزار زن کشته و ۱۹ هزار زن نیز زخمی شده اند. روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند. شرایط وحشتناک است. ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده با محدودیت شدید دسترسی به آب و امکانات بهداشتی مواجه هستند.»

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • عیسی قلی‌پور درگذشت