Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، استاندار هرمزگان گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می خورد و باید انسان های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

دکتر فریدون همتی در آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ و نواختن زنگ بازگشایی مدارس که در مجتمع آموزشی همیاری در شهرستان رودان برگزار شد، عنوان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید، سالی پرنشاط و شاداب برای دانش آموزان و معلمان بزرگوار باشد و به معنای واقعی در این سال شاهد ارتقای علمی در همه مدارس کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساختن یک جامعه مطلوب در گروی تلاش معلمین است و با کوشش معلمان بزرگوار می توانیم مسیر توسعه و پیشرفت و پویایی را به خوبی طی کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و فداکاری در برابر دشمن ایستاده است و قطعاً فردای این کشور بسیار درخشان خواهد بود.

وی گفت: آینده کشور از طریق نهاد تعلیم و تربیت رقم می خورد و باید انسان های کارآمد از مدارس برای کشور تربیت شوند.

همتی با قدردانی از خیر مشارکت کننده در ساخت مجتمع بزرگ آموزشی همیاری در شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی با امکانات کامل و معماری زیبا ساخته شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ مدرسه در هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین ساخته می شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این کار بزرگ بستر مناسب را برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در هرمزگان فراهم می کند و به این دلیل از خیرین و بنگاه‌های اقتصادی در استان تشکر و قدردانی می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعلیم و تربیت جامعه معماری نظام جمهوری اسلامی ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه دیروز شنبه، در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلمان در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در هر جامعه، انسان‌ها را تربیت می‌کنند، تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که همه دستگاه‌ها، موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی انجام شود، ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی در دستور کار سال جاری

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از برگزاری بیش از هشت هزار عنوان برنامه در ایام هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: مهمترین رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی است.

حسن بروشکی افزود: سال ۱۴۰۳ سال نهضت ملی آموزش و اجرای پرشتاب سند تحول بنیادین خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر چه بخش‌ها، حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلفی در بدنه جامعه به مردم خدماتی ارائه می‌دهند؛ اما دستگاه تعلیم و تربیت مجموعه‌ای متفاوت و متمایز با دیگر نهادها است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه از سوی اعضا گزارشها، پیشنهادات و درخواستهای خود را بیان کردند.

کد خبر 6096785

دیگر خبرها

  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت