Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: در شرایطی که دشمنان بر هجمه و ترفندهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی به خصوص با تحریم‌های اقتصادی افزوده اند مدیران باید با کار جهادی و چند برابر کار کردن برای رفع تنگناهای مردم تلاش کنند و معاندان را در نیل به سیاست‌های خصمانه شان نا امید سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ وحدت و همدلی را از ضرورت‌های جامعه دانست و ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  با حفظ اتحاد زیربیرق ولایت فقیه توانستیم به رشد و بالندگی دست یابیم و همه فتنه های دشمنان را با موفقیت پشت سر بگذاریم و  امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب این نهال به درخت تناوری تبدیل شده که سایه آن بیشتر نقاط جهان و کشورهای اسلامی را فرا گرفته است.
فرماندار گناباد گفت: بعد از  گذشت از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی همچنان روحیه استکبارستیزی در بین مردم وجود دارد و با همدلی یکایک مردم، دشمن در تروریسم اقتصادی هم مانند سایر توطئه هایش شکست می خورد.

قربانی افزود: رابطه عمیقی بین محرم و دفاع مقدس وجود دارد و نیروهای مسلح و بسیجیان با الگو گرفتن از شهادت طلبی و  ایثارگری‌های نهضت عاشورا در برابر تجاوز دشمن بعثی ایستادگی کردند و افتخار آفریدند و به پیروزی دست یافتند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای آشنا کردن نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان در این دوران است و باید در برنامه ها و گردهمایی‌های مختلف به این مساله عنایت کرد.

او اضافه کرد: دشمن به دنبال آن بود  که با ایجاد نارضایتی درونی برای نظام دردسر ایجاد کنند ولی با شکست مواجه شد زیرا مردم این کشور دست از نظام خود برنخواهند داشت.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد خراسان رضوی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

کد خبر 6094270

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است