Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@16:02:05 GMT

خانه های صد میلیون دلاری ترامپ!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۱۴۰

تخمین زده می‌شود رئیس جمهور امریکا خانه‌هایی به ارزش بیش از ۱۲۲ میلیون دلار داشته باشد.

دونالد ترامپ پیش از روی کار امدن به عنوان رئیس جمهور امریکا، از فعالان بزرگ و مشهور عرصه املاک در امریکا محسوب می شده است که امپراطوری وی کماکان توسط فرزاندان و دامادهای وی مشغول به ادامه فعالیت است. آن طور که مجله فوربس تخمین زده است، ارزش خانه های دونالد ترامپ ۱۲۲ میلیون دلار است اما با در نظر گرفتن ارزش املاک و مستغلات تحت اختیار بنگاه‌های وی، او دو میلیارد دلار ثروت در بخش مسکن در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهورترین ملک در اختیار ترامپ، برج ترامپ در شهر نیویورک است که ارزش آن ۵۷ میلیون دلار برآورد شده است. او دو سال پیش یکی از خانه های خود به ارزش ۱۳.۵ میلیون دلار را در گ بورلی هیلز" کالیفرنیا به فروش رساند. پنت‌هاوس ترامپ در نیویورک که دارای منظره کم‌نظیری از منطقه منهتن است دارای تجهیزاتی است که با طلای ۲۴ عیار ساخته شده است.

او در شهر نیویورک یک عمارت دیگر را نیز در اختیار دارد که در ۴۵ مایلی شمال این شهر واقع شده است. این عمارت دارای ۶۰ اتاق، ۱۲ حمام و زمین بولینگ و ورزش موردعلاقه رئیس جمهور یعنی گلف است. این عمارت که ارزش آن ۲۴ میلیون دلار براورد می‌شود، یکی از مراکز مورد علاقه ترامپ برای گذران وقت با خانواده است. ترامپ این عمارت را در سال ۱۹۹۵ با پرداخت ۷.۵ میلیون دلار پول خرید. پیش از این، اویگن میر، مالک واشنگتن پست این عمارت را در اختیار داشت.

علاوه بر نیویورک، رئیس جمهور ثروتمند امریکا در دیگر ایالت ها نیز خانه دارد: ارزش خانه ترامپ در ویرجینیا که یکی از مناطق مورد علاقه وی برای بازی گلف است، ۱.۵ میلیون دلار براورد شده است. او یک عمارت ساحلی مجلل در شهر فلوریدا با ۱۲۸ اتاق نیز در اختیار دارد که ارزش آن ۲۵ میلیون دلار برآورد شده است. این عمارت بسیار لوکس همان جایی است که ترامپ پیشنهاد داده اجلاس بعدی سران گروه هفت در آن برگزار شود.

او علاوه بر املاک خود در امریکا، دارای املاکی در سن مارتین است که ارزش آن ها ۱۵میلیون دلار برآورد شده است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FNz برچسب ها: رئیس جمهور آمریکا ، دونالدترامپ ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا دونالدترامپ بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار

طی بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲/۷ تن شمش طلا معامله شد که نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا مبادله شده در مرکز مبادله اختلاف ۷ تا ۱۵ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد داشت.

به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ایران بیست حراج حضوری شمش طلا طی سه ماه، ۲۷ دی تا ۴ اردیبهشت برگزار کرد و ۲۷۱۶ شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله‌شده طی این ۲۰ حراج مرکز مبادله، چهار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در نخستین حراج شمش طلا عنوان کرد: قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود، مبتنی بر عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود. او همچنین تاکید کرد که قیمت معاملات طلا در مرکز مبادله ایران به قیمت‌های روز نزدیک است.

بررسی نرخ دلار محاسبه شده از قیمت شمش‌های طلا معامله‌شده در مرکز مبادله و اختلاف آن با قیمت روز دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد بیشترین اختلاف قیمت بین قیمت دلار در بازار آزاد (۶۶ هزار تومان) و نرخ دلار محاسبه شده از طریق قیمت شمش (حدود ۵۷ هزار و ۴۳۰ تومان) نیز با نزدیک به ۱۷ درصد در حراج هفدهم که در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد، به ثبت رسید. 

 مرکز مبادله حراج شمش را با نرخ دلاری معادل ۵۰ هزار و ۵۷۰ تومان در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز کرد که اختلاف نزدیک به ۷ درصدی با قیمت روز دلار در بازار آزاد (۵۴ هزار و ۵۰ تومان) در آن روز داشت؛ که کمترین اختلاف قیمت موجود بود.

در بیستمین حراج مرکز مبادله که در چهار اردیبهشت صورت گرفت نیز قیمت روز دلار بازار آزاد (۶۴ هزار و ۳۰۰ تومان) اختلاف ۱۳ درصدی با دلار محاسبه شده از قیمت شمش (حدود ۵۶ هزار و ۸۶۰ تومان) داشت. 

این در حالی است که نرخ دلار رسمی اعلام شده از سوی مرکز مبادله ارز و طلا در این مدت در نیمه اول کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشت و امروز در کانال ۴۴ هزار تومانی قرار دارد.

قرار است بیست‌ویکمین حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار شود.

tags # طلا ، قیمت دلار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته