Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@15:02:41 GMT

یکه تازی بیت کوین در بازار ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۲۴۵

یکه تازی بیت کوین در بازار ارز دیجیتال

به گزارش صدای ایران از دیجیاتو، با وجود از دست دادن ۲۵ درصدی سهم بازار خود، بیت کوین همچنان به تصاحب سهم دیگر ارز‌های دیجیتال ادامه می‌دهد. یکه‌تازی بیت کوین در دو سال گذشته به بالاترین میزان سهم بازار رسیده و حدود ۷۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده است که نشان از پرطرفدار بودن این ارز دیجیتال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آلت کوین ها، ارزهای دیجیتالی هستند که خود را به عنوان جایگزین‌های بهتر برای بیت کوین معرفی می‌کنند
در این گزارش که به بررسی تعدادی آلت کوین قدیمی و نوظهور پرداخته است، مشخص شده که بیشتر این آلت کوین ها تحت تاثیر حضور پرقدرت بیت کوین قرار گرفته‌اند و عملا سهمی در بازار ندارند. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که می‌توان به کمک آن نوع آلت کوین تبادل شده را تشخیص داد، حجم تبادلات است. بر همین اساس بیت کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۵۰ درصد از حجم مبادلات ارز‌های دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند که نشان از تمایل نداشتن کاربران به ارزهای دیجیتال جایگزین است.

از دیگر نشانه‌های تشخیص میزان علاقه‌مندی به ارز‌های دیجیتال، هزینه‌های جابجایی مبادلات ارزی است که تقریبا همه این هزینه‌ها مربوط به بیت کوین و اتریوم می‌شود و برای آلت کوین ها چیزی نزدیک به صفر است.

از آلت کوین های نوظهور می‌توان به EOS و Tron اشاره کرد که پس از خوابیدن تب و تاب عرضه اولیه این دو ارز دیجیتال، حضور آن‌ها در بازار تحت تاثیر بیت کوین کش (BTC) قرار گرفته و عملا سهم خود را در بازار از دست دادند. بدترین ارزهای دیجیتال امسال هم XRP و Zcash بودند که علاوه بر از دست دادن ارزش خود نسبت به بیت کوین، ارزش دلاری آن‌ها نیز سقوط کرده است. با این وجود می‌توان دریافت که درخواست بالایی برای ارزهای دیجیتال جایگزین وجود ندارد و همگان به دنبال بیت کوین و بعضا اتریوم هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیت کوین صدای ایران ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- تا همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید.

لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود)

@keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید