Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: ما قرار است به مریخ برویم. مریخ هدف هیجان‌انگیزتری نسبت به ماه است.

وی افزود: ما بر روی ماه توقف می‌کنیم. در واقع ماه یک سکوی پرتاب است و به همین خاطر ما بر روی ماه توقف می‌کنیم. اما کار ما با ماه تمام شده است. ماه جای خیلی جالب و هیجان‌انگیزی نیست، به همین خاطر ما به اقداماتمان در ماه پایان خواهیم داد و هدف نهایی ما رفتن به مریخ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در ماه مارس ضرب‌الاجل ناسا برای بازگشت فضانوردان به ماه تا سال ۲۰۲۴ را علنی کرد. سفر به کره ماه یکی از اهداف اولیه "حکم اول سیاست فضایی" بود که ترامپ در سال ۲۰۱۷ میلادی آن را امضا کرد و به ناسا دستور داد تا فضانوردان را به ماه اعزام کند اما رفتن به مریخ را هدف اصلی خود قرار دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • ناسا ردپای حیات بیگانه را در مریخ کشف کرد
  • ناسا به کشف حیات بیگانه یک گام نزدیک‌تر شد
  • کشف گاز متان در سیاره مریخ
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی