Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای جانباختگان حادثه رانندگی با حضور مسئولین و گروه های مختلف و مردم برگزار شد.

 بر اثر برخورد تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی بوس در محور مراوه تپه- گنبد ۱۵ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند. با توجه به آتش گرفتن خودروها بعد از تصادف و شدت برخورد، تنها پیکر سه تن از جانباختگان احراز هویت و تشخیص هویت دیگر جانباختگان به بعد از انجام آزمایشات DNA موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پیکر تمامی جانباختگان این حادثه به خاک سپرده شد. افرادی که هویت آنها احراز نشده بود با پلاک مشخص شدند تا بعد از اعلام نتیجه آزمایشات DNA، هویت آنها به خانواده ها اطلاع داده شود.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان، انحراف به چپ تریلی بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تشخیص هویت تصادف خاک خستگی و خواب آلودگی سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • پسورد Password و حقایق جالب آن
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود