Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی با اشاره به اینکه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی آذرماه امسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، گفت: در جریان برگزاری این آزمون ۴۳۸ نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت نیرو، «محمدعلی رفیعی» با اشاره به اینکه هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی آذرماه امسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، گفت: در جریان برگزاری این آزمون 438 نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو  با تاکید بر اینکه این آزمون با مدیریت و نظارت سازمان امور اداری و استخدامی کشور و توسط سازمان سنجش آموزش کشور اجرا و برگزار خواهد شد، ادامه داد: با توجه به مجوزهای اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین نامه تامین اعتبار صادره توسط سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شده است تا در جریان این آزمون 438 نفر در شرکت‌های دولتی وزارت نیرو شامل حوزه ستادی، شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی جذب شوند.


وی افزود: دفترچه ثبت‌نام آزمون یاد شده شامل شرایط  ثبت‌نام، نیازهای استخدامی و شرایط احراز مشاغل، سوم مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی مقام معظم رهبری استخدام نیرو وزارت نیرو آزمون استخدامی استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان