Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به برگزاری ششمین مرحله اردوی تیم ملی در بوشهر گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی برای شرکت در مسابقات المپیک ساحلی به قطر اعزام می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،عباس هاشم‌پور صبح امروز در برگزاری ششمین مرحله اردوی تیم ملی در  زمین ساحلی بوشهر اظهار داشت: این اردو  برای  آمادگی بازیکنان  برای حضور  دربازی‌های المپیک ساحلی جهان که از 19 تا 24 مهر در کشور قطر برگزار می شود با حضور 14  ساحلی‌باز  در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی  ایران افزود: از این تعداد بازیکن 12 بازیکن انتخاب و عازم این رقابت‌ها می‌شود.

وی از برگزاری مرحله پایانی این اردو از 7 تا 10 مهر در تهران خبر داد و بیان کرد: پس از آن به کشور عمان اعزام و دو دیدار تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال ساحلی پیش بینی شده است و بعد از آن عازم کشور قطر می‌شویم.

هاشم‌پور خاطر نشان کرد: نخستین دوره بازی‌های المپیک ساحلی با حضور 16 تیم در 4 گروه برگزار که تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های اوکراین قهرمان اروپا، سنگال و پاراگوئه میزبان جام جهانی هم گروه است.

قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در بوشهر تعیین تکلیف می‌شود هاشم‌پور: بعد از ناکامی در صعود به جام جهانی کنار ننشستیم و برای جبران شبانه‌روی تلاش کردیم/ مل‌ پوشان فوتبال ساحلی با دل‌شان می‌جنگند عبداللهی: حال و هوای اردوها با حضور کادر فنی جدید تغییر کرده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی  گفت: از هر گروه یک تیم صعود می‌کند و 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی و فینال را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ز/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر، رایزن بازرگانی هند در ایران، معاون سازمان توسعه تجارت، رئیس میز هند در وزارت خارجه و تجار بوشهری و هندی و مدیران حوزه صنعتی و اقتصادی استان بوشهر، مرکز تجاری هند و ایران در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با تقدیر از سازمان توسعه تجارت و سفرای دو کشور ایران و هند اظهار داشت: راه اندازی این مرکز فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور است.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بوشهر و هند خاطر نشان کرد: بنادر استان بوشهر و هندوستان، سابقه طولانی در تجارت و بازرگانی دارند و اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بسیاری از اصطلاحات هندی در ادبیات استان بوشهر وجود دارد و جمعیت هندی تبار‌ها هم‌اکنون نیز در استان بوشهر زیاد است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون لنج‌ها و شناور‌های بوشهری به هندوستان تردد دارند گفت: خلیج فارس و دریای عمان، ارتباط مستقیمی بین بنادر بوشهر و هندوستان ایجاد کرده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: تولید ۷۴ درصد گاز کشور، تولید ۴۹ درصد محصولات پتروشیمی، تولید صد در صد میعانات گازی و صادرات ۹۳ درصد نفت ایران از ظرفیت‌های مهم این استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر از قطب‌های تولید خرمای کشور است که در هند نیز مصرف بالایی دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد میگوی ایران در استان بوشهر تولید می‌شود افزود: مبادلات تولیدات استان بوشهر با هندوستان از اهداف راه اندازی این مرکز تجاری است.

وی گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هند باید به روابط نوین و جدید تبدیل شود و کیفیت فعالیت‌های تجاری و بازرگانی دو طرف ارتقا یابد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخاب یکی از تاجران باسابقه بوشهری به عنوان مدیر مرکز تجاری ایران و هند امری ارزشمند است و بزودی نخستین نمایندگی این مرکز در بوشهر راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور