Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، با وجود تلاش‌های گسترده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای نجات از بحران‌ها و مشکلات خود، وی راهی برای خروج از این بحران‌ها ندارد.

به دنبال نبود توازن میان احزاب اسرائیلی به سبب نتایج انتخابات اخیر کنست و دست نیافتن دو حزب اصلی به اکثریت کرسی‌ها برای تشکیل کابینه، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی رایزنی‌های خود را با احزاب اسرائیلی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ناظران درباره افزایش افراط گرایی و نژادپرستی علیه فلسطینیان در میان شخصیت‌ها و احزاب اسرائیلی هشدار دادند.

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد: پس از نتایج انتخابات دوباره کنست، کاملا روشن است که امروز رژیم اشغالگر اسرائیل در بی تعادلی به سر می‌برد و نظام سیاسی این رژیم در بحران ایدئولوژیکی خود به سبب طرح‌های افراط گرایی و نژادپرستانه همچنان دست و پا می‌زند؛ طرح‌هایی که حتی اگر به تشکیل کابینه وحدت ملی منجر شود، کابینه‌ای خواهد بود که فقط بحران این رژیم را در عرصه‌های مختلف عمیق‌تر خواهد کرد چرا که هر یک از دو حزب اصلی اکثریت آشکار یعنی ۶۱ کرسی از ۱۲۰ کرسی را برای تشکیل ائتلاف به دست نیاورده است.

«عونی ابو غوش» کارشناس مسائل اسرائیل گفت: «این رژیم در نژادپرستی و افراط گرایی به سر می‌برد که باعث می‌شود بار دیگر در همه سیاست‌های در پیش گرفته شده بازنگری کنیم. از سوی دیگر مسئله بسیار مهم در داخل رژیم صهیونیستی که در آینده نزدیک بر نظام سیاسی اسرائیل تأثیر خواهد گذاشت، بحران شدیدی است که این رژیم با آن رو به روست.»

خبرنگار افزود با این وضعیت، نخست وزیر رژیم اشغالگر رایزنی‌هایی با احزاب اسرائیلی آغاز کرد؛ احزابی که به نوبه خود برای بهره‌برداری از این مرحله تلاش می‌کنند تا ساز و کارهای نژادپرستانه و افراطی خود را تحمیل کنند و از دو حزب لیکود و آبی - سفید برای عمیق‌تر کردن بحران در سایه اختلاف‌ها و نابسامانی امنیتی و اقتصادی این رژیم باج بگیرند.

«واصل الخطیب» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: «به نظر من مرحله بعدی، بسیار پیچیده، دشوار و همراه با پیچیدگی‌های سیاسی خواهد بود. آنگونه که برخی پیش‌بینی می‌کنند، مسائل آسان نیست.»

خبرنگار افزود در این شرایط، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کابینه اشغالگر مانند کسی است که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و هیچ راهی برای خروج او از بحران وجود ندارد؛ مگر معامله‌ای که به او اجازه کناره‌گیری دهد تا شاید برای کاهش حکم حبسی که در انتظار اوست، راهی بیابد.

خبرنگار در پایان گفت: با وجود همه تلاش‌های نتانیاهو برای نجات یافتن و فرار از همه مشکلاتش با این حال کار او به زودی تمام می‌شود.

310311

کد خبر 1302580

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا

با افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش ایسنا، اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صدها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانش آموزان یهودی حمله می کنند. آنها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند  و گفت که باید کارهای بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا  کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند. 

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از 33000 شهید برجای گذاشته است که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر