Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک امروز دوشنبه به ریاست محمود خسروی وفا و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در جریان مجمع امروز، خزانه‌دار و بازرس گزارش خود را در زمینه فعالیت هایشان ارائه کردند. در ادامه عبدالحمید احمدی خواستار ارائه توضیحات خزانه‌دار درباره مسائلی همچون استقرار سیستم حسابداری تعهدی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شد. 

همچنین هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک در بخشی از صحبت های خود به تخصیص بودجه به این کمیته اشاره کرد و گفت: اساسنامه کمیته پارالمپیک اواخر سال ۹۵ از سوی دولت ابلاغ شد اما در شهریور ۹۷ به تایید نهایی رسید. بنابراین ما از این تاریخ به طور رسمی از دولت بودجه گرفتیم. 

در ادامه مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک برخی از روسای فدراسیون‌ها نظرات خود را مطرح کردند و توضیحات لازم از سوی حسابرس و دیگر اعضای مجمع داده شد.

ساختار سازمانی کمیته ملی پارالمپیک دیگر موضوع مطرح شده در مجمع بود. در این زمینه قرار شد تغییراتی در آن ایجاد و سپس تایید شود.

در بخش دیگری از جلسه مجمع کمیته ملی پارالمپیک محمود خسروی وفا صحبت هایی در رابطه با اساسنامه مطرح کرد. وی گفت که اساسنامه به دلیل تسریع امور کمیته پارالمپیک تصویب شده، اما ایرادات قانونی دارد و باید در مجمع فوق‌العاده برطرف شود تا مورد تصویب وزارت ورزش و هیات دولت قرار بگیرد.

اعضای حاضر در مجمع نیز رای مثبت خود را به این موضوع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید احمدی و مهین فرهادی زاد معاونان وزیر ورزش، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی و ورزشکارانی مانند زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و داوود علیپوریان از افراد حاضر در مجمع بودند.

کد خبر 4726351 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود خسروی وفا پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت