Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@14:32:18 GMT

طرح انسجام در مدارس استان اردبیل اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۳۸۳

طرح انسجام در مدارس استان اردبیل اجرا می شود

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل از اجرای طرح انسجام در مدارس سراسر استان اردبیل همزمان با شروع سالتحصیلی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، محسن امینی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح انسجام در مدارس سراسر استان اردبیل همزمان با شروع سالتحصیلی خبر داد و گفت: طرح انسجام مجموعه اقداماتی است که برای شکل گیری جمعی مؤمنانه و متعهدانه که با هدف تشکیل انجمن اسلامی توانمند در مدارس سراسر استان برای انجام مأموریت ها و رسالت های اتحادیه و الگو پذیر بودن اعضای این تشکل برای سایر دانش آموزان هم زمان با شروع سالتحصیلی هر ساله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال مطابق با سال های قبل سه رویکرد معرفتی ، علمی و مهارتی را برای دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نظر داریم که طرح انسجام می تواند ما را در ایجاد بستر مناسب برای تحقق این مهم کمک کند. امینی در ادامه سخنان خود به اهداف این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد شبکه های منسجم در مدرسه ، ایجاد ساختار منظم شبکه دانش آموزی تشکل و لایه های دانش آموزی ، تقویت و ارتقای توان فعالیت مؤثر تشکیلاتی در مسئولین انجمن اسلامی مدارس ، ایجاد انگیزه برای بروز خلاقیت و پرورش مهارت ها و استعدادها در دانش آموزان و نیز پر رنگ کردن نقش انجمن اسلامی به عنوان یک تشکل امین و موفق و پویا در مدرسه و در بین دانش آموزان از اهداف مهم این طرح است.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی