Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@08:22:31 GMT

چین2ماهواره جدید به فضا فرستاد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۴۴۱

چین 2 ماهواره از سیستم ماهواره‌ای سامانه ناوبری بیدو را امروز به فضا فرستاد. ناطقان: به نقل از شینهوا، چین دو ماهواره از سیستم ماهواره‌ای سامانه ناوبری بیدو را امروز به فضا فرستاد.

این دو ماهواره از مرکز پرتاب ماهواره Xichang، استان سیچوان در جنوب غربی چین به فضا ارسال شدند.

سامانه ناوبری بیدو یا سامانه ماهواره‌ای ناوبری بیدو (قطب نما) پروژه‌ای به وسیله چین برای توسعه سامانه ناوبری ماهواره‌ای مستقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین سامانه بیدو که بطور رسمی سامانه آزمایشی ماهواره‌ای ناوبری بیدو یا بیدو-۱ خوانده می‌شود، شامل سه ماهواره با پوشش و کاربردهای محدود است.

این سامانه از سال ۲۰۰۰، خدمات ناوبری را عمدتاً برای مشتریان در چین و مناطق همسایه آن، ارائه می‌دهد.

این دو ماهواره که با موشک حامل Long March-3B پرتاب شدند، وارد مدار شدند؛ ماهواره‌های جدید و موشک حامل  آنها توسط آکادمی فناوری فضایی چین توسعه داده شده است. منبع: فارس برچسب ها: چین ، فضا ، ماهواره

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چین فضا ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت