Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فتح الله هاشمی نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی برنامه ریزی های انجام شده مقررشد که برای بیش از ۱۰ هزار سرباز در ۲ مرکز آموزشی شهید کچویی و مرکز شهید مدرس در شهرستان کرج این آموزش‌ها ارائه شود.

آموزش های ارائه شده شامل دوره ۳۰ ساعته و شامل ۲۲ ساعت آموزش امداد و کمک های اولیه و ۸ ساعت دوره آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نژاد افزود: این دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی سربازان وظیفه با نحوه ارائه خدمات در شرایط سخت و همچنین نجات مصدوم برگزارمی شود که تلاش می شود تا همه اقشار بویژه سربازان در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن مشارکت داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه کشور آبستن رخدادهای طبیعی است، فدراسیون صلیب سرخ جهانی آماده ارائه آموزش‌های همگانی و پیشگیری ازوقوع حوادث را  به صورت ویژه دردستورکار قرار داده است.

 اکنون دوره‌های امداد و نجات  و کمک های اولیه برای اقشار مختلف بویژه دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و تلاش می شود این آموزش ها به کل جمعیت جامعه تعمیم داده شود.

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سرباز جمعیت هلال احمر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا