Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:32:16 GMT

قسمت پنجم «مانکن» منتشر شد/ رازی که فاش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۶۳۷

قسمت پنجم «مانکن» منتشر شد/ رازی که فاش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، پنجمین قسمت از سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی امروز دوشنبه اول مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. در قسمت پنجم این سریال شاهد اتفاقات جدید و فاش شدن رازی از زندگی شخصیت‌های اصلی این مجموعه خواهیم بود.

بر اساس آمار ارائه شده ۱۵ میلیون نفر به صورت میانگین چهار قسمت اول این مجموعه نمایشی را دیدند که این بازدید سریال «مانکن» را در رده دوم سریال های پربیننده قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

«مانکن» که سرمایه گذار آن علی طلوعی است، توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو و نماوا امکان پذیر است. همچنین علاقه مندان می توانند برای دانلود قانونی سریال به سایت هابینا مراجعه کنند.

کد خبر 4726333 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی حسین سهیلی زاده سریال ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی سینمای مستند خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی اکران عمومی بازیگر تئاتر شبکه سه سیما حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!